Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har alltid synes han har virket så rastløs osv, så idag fortalte han at han har ADHD, jeg vet ikke så mye om det og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det.. Noen som er sammen med noen som har ADHD?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jeg skal gifte meg med mannen min, som har adhd, snart. Det byr på en del utfordringer, som at den andre parten bør ha litt ekstra tålmodighet. Og bør like en aktiv hverdag. Hobby og trening hjelper mye for oss. Han går ikke på medisiner. Men selv om det kan være litt hektisk å bo med en med adhd, så blir det mye morro utav det også. Det går ikke en dag uten at han får meg til å le. Og han elsker så inderlig, og jeg har aldri opplevd menn som har vist og hatt sånne følelser for noen. Og han vil faktisk ha meg! Ta å snakk om dette med han. Vær nysgjerrig og la han ta deg med inn i hans hverdag. Det kreves mye tålmodighet og forståelse, å bo med noen som har adhd (så fremt at det er en så sterk grad at det påvirker de rundt). Men jeg ville ikke hatt det på noen annen måte!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ikke merket det enn at han konstant holder seg aktiv, er veldig gøy å være med, finner på masse ting, og han er den mest omsorgsfulle mannen jeg har møtt..Jeg er så lykkelig med ham, men han sier han kan bli spontan avogtil feks når han er full og sånnt, jeg vet ikke om det er vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå