Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Er det sånn at man slipper mensen når man har det eller er det individuelt om den forsvinner eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har hatt den i 2 mnd nå, og har blødd ca hver dag.. Det skal visst bli bedre, men ikke vet jeg Men det er nok individuellt. Hørt om mange som har sluppet mensen helt, eller bare hatt den i en dag o.l
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Det tror jeg er veldig individuelt. Jeg hadde mensen i mild form i 3-4 dager, mens andre sier den har uteblitt helt. Minuset med det, er den tråden som henger ned som førte til at jeg ofte fikk sopp, noe jeg aldri var plaget med før.
ladymaren Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 hei satt inn spiral 3 mnd etter fødsel, det er nå 9 mnd siden å jeg fikk litt mensen for ca 2 uker siden....men jeg ammer fortsatt så vet ikke om det var pga spiralen eller amminga
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Jeg blødde de 4,5 første mnd og har hatt vanlig mensen hver mnd.siden det.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Hadde den i ett år og mensen kom som vanlig. Eneste forskjellen var at jeg blødde mye mer og fikk sinnssyke menssmerter.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har i utgangspunktet lange og kraftige menstruasjoner. Satte inn hormonspiral 6 uker etter fødsel. Blødde hver dag i 4-5 mnd. Bare spotting vel å merke, og det holdt å bruke truseinnlegg. Nå blør jeg litt 1-2 dager ca. hver 2. måned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå