tingeling81 Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 har høyrt så mykje bra om den pakken, så vart litt skuffa når eg fekk den... varierer det veldig kva som er oppi dei pakkane? fekk 2 pk med våtserviettar, ein pakke med bind, prøve på olje, ammeinnlegg, tannkrem, intimsåpe, 4 bleier, og noko vaskepulvergreier, og sånne eingongs stelleunderlag. synst den pakken frå libero, og den frå apoteket var bedre...
bitthen Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Var en tråd for en ukes tid siden om det samme. Alle like skuffet over barnepakken fra Rimi, den har visstnok blitt langt dårligere enn hva den var :-(
frk Nilsen Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Ikke for å være krass, men hvordan kan dere være skuffet over å få prøver på div gratis??
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 så lenge det er gratis så skal man vel være glad
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Ja, litt enig i grunn..vi har desverre mistet Rimi her i byen, så jeg vet ikke om jeg blir å få tak i den nå, men det hørtes ut som mye kjekt å få prøve det.. =)
Bea <3 Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Helt enig! Man betaler jo faktisk ingenting for den.... Jeg har nå fått pakker fra 5 forskjellige tilbydere og totalt vil jeg si det er varer for noen hundrelapper selv om det ikke er så mye fra hver. Alle monner drar!
rødt&blått Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Enig med deg HI! Jeg startet en liknende tråd for noen dager siden. Virker som om noen tror det dreier som om syting her, men poenget er vel bare at det har florert så mange rykter om at rimipakken inneholder så mye mer enn den gjør (på nåværende tidspunkt ihvertfall!).. Jeg fikk det du HI nevner unntatt stelleunderlag og intimvask i rimipakken, så innholdet varierer vel litt ja! Jeg er kjempefornøyd med baby-pakkene totalt, for det er jo gratis og alle produktene er jo kjekke å ha som en start! Det fantes ikke slike sist jeg ble mamma, men da fikk jeg en pakke på sykehuset med en body, glidekrem og kondomer, hehe! Pakke er pakke, morsomt uansett, men om man får forventninger om ting som ikke er i pakken alikevel, er det jo lett å bli skuffet! For de som vil gjøre om dette til en kranglete diskusjon ved å tyde det som syteinnlegg, så vil jeg anbefale å ta det videre til et forum som heter "kranglesiden"..
tingeling81 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2010 var vel mest det at eg hadde så store forventningar til pakken ;-) var jo faktisk ein del oppi, men hadde trudd den skulle vere bedre sidan eg hadde høyrt så mykje bra om den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå