¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Noen som vet om man kan ha med egen pc og hva som trengs for å ha nettilgang på føden?
GBridget Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 På selve føden vet jeg ikke, men alle rom har en skjerm over senga med tv/pc/lysregulering. Den er litt vanskelig å skrive på. Men man får sjekket det viktigste på nettet. Jeg har ligget inne på føde-observasjonen. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne ta med egen pc for å få tiden til å gå. Men ble der bare en natt så var ikke aktuelt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå