Gå til innhold

Ang. jobbintervju


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jobbintervju i går, og ett av spørsmålene var. Kan du beskrive en konflikt du har hatt med øvrige personale i tidligere jobber, og hvordan du håndterte den.. Vel, jeg har ikke vært i noen konflikter med øvrige personale, som jeg kan huske... og måtte svare det, og la til at jeg er en ganske diplomatisk og mild person som sjelden ryker uklar med andre mennesker. En situasjon kommer sjelden ut av kontroll i den forstand at jeg vil kalle det en konflikt.

 

Intervjuer virker veldig misfornøyd med svaret mitt. Men, hva svarer jeg da? Jeg kan virkelig ikke komme på noe... Skal jeg konstuere opp noe da? lyve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert de faktisk var misfonøyde. Jeg havner heller ikke i konflikter på jobben. Ville ikke sett på det som positivt om en person hadde masse konflikter på arbeidsplassen. Man gjør da bare jobben sin, er hyggelig med folk rundt seg, snakker normalt og blir enige om det er noe og ferdig med det....

Skrevet

Eller så var intervjuer litt misfornøyd fordi det kan høres ut som svada som mange svarer. Men jeg forstår deg hl, jeg har heller aldri vært i konflikt med noen kollegaer på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...