Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 en assistent i bhg skal være? Både mot barnet ditt og dere som mor/foreldre?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jeg forventer at alle som jobber i bhg behandler barn og foreldre likt uansett, om de er assistenter eller ped.leder har ingenting å si. Viktig at alle som jobber på en avdeling er samkjørte. Forventer at barnet blir behandlet med respekt, blir hørt og sett, at barnet får hjelp gjennom vanskelige situasjoner og at de voksne kan ha det morsomt med barna. Som mor forventer jeg å få greie på om hva som har skjedd når jeg møter ungen min med kul i panna, forventer at de sier hei og hade (noe som ikke alltid skjer) Forventer også at de er ærlige og sier ifra hvis det er noe utenom det vanlige, som lei seg, sint eller slem mot andre. Setter også pris på å høre om morsomme ting som har skjedd og samhandling med andre unger. Forventer ikke at de som jobber i bhg skal ha tid til alt dette hver dag, men små samtaler ved bringing/henting i uka får jeg alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå