Gå til innhold

Hva syntes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ligger ved et høl i landet. Sande i Vestfold er en skikkelig drittplass!

Skrevet

eg likte huset kjempegodt! Og for en pris sammenlignet med Tønsberg. Wow :)

Skrevet

Så fint ut det, synes jeg.

Men for guds skyld mal de rosa listene på pikerommet.

Fikse kjøkkenet litt også hadde jeg nok gjort.

Det var jo ikke kjempestort, så det kommer jo an på hvor mange som skal bo der.

Skrevet

Hørt mye fint om Sande jeg, men jobber man i Oslo er det litt dritt mtp trafikken... Uansett synes jeg det var fint inne, men likte det ikke utvendig. Tror det ble litt mye forskjellige tak på en måte eller noe? Dessuten altfor nær vei etter min smak, men det er billig da så du kan gjøre noe med huset utvendig i det minste :)

Skrevet

Jeg likte det godt, skikkelig billig var det og!! Kan jo ta opp ekstra lån til kjøkken f.eks med den prisen..

Skrevet

Det var virkelig fint!!!

Skrevet

Hvis dere mener at Sande i Vestfold er et høl, så skulle dere vært på småplassene her oppe i nord. Det er jo bare 10 minutters kjøring fra Sande til Drammen og en halvtimes kjøring til Oslo, det er ikke akkurat langt ifra Sivilisasjonen.

Jeg synes huset virket kjempefint og kjempekoselig. Ikke fritt for at jeg kunne kjøpt det selv om jeg bodde der nede. Men badet var kanskje litt lite, spesielt med tanke på at det også er et vaskerom (jeg la merke til at det sto en vaskemaskin der). Og kjøkkeninnredningen ville jeg byttet ut, men huset genrelt og uteområdet virket kjempeflott!

Skrevet

haha nei jeg bor selv i Drammen, og hvis Sande er et høl da har ikke dere virkelig opplevd høl:p har selv bodd i Åmot, da kan man snakke HØL!! Sande er 3 kvarter kjøring fra Oslogryta, ikke akkurat på landet det da:p Syntes forøvrig huset var fint!

Skrevet

Hva er det som er galt med kjøkkeninnredningen? Feil farge på skapdørene?

Skrevet

Det ble veldig mørkt på det lille kjøkkenet, synes jeg. Så ja - feil farge på skapdørene.

Men det holder jo å male eller bytte dem ut.

Skrevet

Ja, feil farge, men smaken er som baken. Kan pusses og males selvsagt. og kanskje bytte ut knottene.

Skrevet

Jeg ville bytta ut kjøkkenet med et billig ikea kjøkken, det er jo innredning fra 70tallet. Og ikea kjøkken trenger ikke være dyrt!! Ville også brukt et av soverommene som kontor og oppbevaring, siden det var 4 soverom der og huset var ganske lite.

Skrevet

Jeg synes det var et virkelig sjarmerende og koselig lite hus! Liten plass, men det så ut til å være ok løsninger til et gammelt hus å være.

Skrevet

Åhh skulle gjerne kjøpt det om jeg bodde nermere, mye for pengene der virka d som!

Skrevet

Jeg likte det ikke. Alt for lyst etter min smak innvendig. Liker mer mørke flater. Kjøkkenet var også stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...