Gå til innhold

hva er "lov" å legge ut på facebook da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber i barnehage og skriver noen ganger "endelig helg! det betyr familietid:)" jeg har tenkt på hvordan andre, bla annet foreldre i barnehagen tar dette. men for å være helt ærlig, så kan de mene hva de vil. for det betyr ikke at jeg er lei av jobb eller endelig slipper unna deres barn. det betyr at jeg gleder meg til å være sammen med familien min, enkelt og greit! ;)

det jeg ikke gir meg selv "lov" til er "alene hjemme i helga". det tørr jeg bare ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da særs enkelt å forandre ordlyden på den...

"God helg, folkens!! Nå skal jeg kose meg med smågullene mine" el.l.

Skrevet

Det er nå deilig med helg om du nå jobber i barnehage eller andre plasser. Jeg har en som jobber i jentas barnehage på fb, han skriver omtrent hver helg at det blir godt med helg. Jeg ser ikke noe negativt i det i allefall.

Skrevet

Tror ikke det er noen som tviler på at det er travelt å jobbe i bhg..

Men i min bhg har vi bestemt at det ikke skal legges ut noe som kan tolkes som om man vil hjem fra jobb.

Alle vet at alle trives best hjemme sammen med sine egne, fremfor å være på jobb. MEN enkelte foreldre kan reagere på det merkeligste...

Så derfor eliminerer vi eventuelle problemer før de dukker opp ;))

Skrevet

Hadde tenkt meg om et par ganger før jeg la til foreldrene til barna jeg hadde på barnehagen.

Skrevet

Vi har tatt opp dette i bhg jeg jobber, og de fleste var enige om at det enkleste er å ikke godta foreldrene som venner på facebook. Jeg ønsker ikke å ha de som venner, for vi er jo ærlig talt ikke venner heller, jeg jobber bare med barna deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...