JuniAnkerHansen Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Morgen etter at jeg ble strippet av jordmor startet det med rier. Dette var 5 dager etter termin. Gikk med rier hvert 15. min frem til kl 13 på formiddagen, da begynte det å bli kortere mellom riene. Dro på sykehuset i 15-tiden, da var det 5 min mellom. Ble sjekket og hadde bare 3 cm. åpning og ble sendt hjem igjen. Nedtur! Ble så skuffa. Gikk hjemme og ventet, det fortsatte med rier hvert 5 min men tok seg ikke opp. Kl 20 dro vi tilbake igjen for jeg følte at jeg ville sjekke om det var noe fremgang. Var så redd for å ble sendt hjem igjen, men hadde da 4-5 cm åpning og ble lagt inn. Etter dette gikk det ganske fort fremover, og babyen ble født ca 03.00 på natten. Det som var en overraskelse var at han var så stor, nesten 5 kg, noe jeg ikke hadde regnet med. Derfor ble det en mye tøffere fødsel enn jeg hadde trodd, det var et forferdelig slit å presse han ut. Men nå er det hele glemt, og vi koser oss ) Lykke til alle sammen!!!!!
lille_vims Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer så mye! Godt jobbet! Stor og go' gutt tenker jeg ;-) Kos dere masse :-)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer masssssssssssssssseeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Kos dere alle sammen !!!!!!! Stor baby.. flink du har vært :-) Trivdes godt inni magen din da :-)
Leen Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer så mye...sikker tlike greit å ikke vite størrelsen på forhånd. Nyt tiden.
Nicoline3 Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Åååååå så utrolig godt å høre, var så spent etter turen med stripping,men regnet med at det ville sette fart på sakene!!! Gratulerer med en stor og flott gutt, nå kan du virkelig nyte sommeren og det nye familiemedlemmet!!!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer så mye! Kos deg masse med gutten! Håper på at mine rier også starter etter tøying hos JM om jeg ikke har født innen den tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå