LivetErEnLek Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Snuppa her blir 4 år til sommeren og skal få ny dukkevogn. Har lyst å kjøpe noe ordentlig, men alle litt solide vogner jeg finner er enten røde eller rosa og det vil ikke jeg ha. Noen som kan gi meg ett tips om hvor jeg får tak i feks en blå en?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 vi kjøpte en blå med marihøner på biltema
*Rutletutt* Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Har sett at Brio har i flere farger, bla oransje og blå. Den oransje er litt stilig da;-) Den blå var en sånn gammeldags type - klassisk eller hva jeg skal si, mens den oransje var en litt mer "moderne" type.
BlåBlå Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Brio har en som er svart, den er litt stram og fin i stilen. . Ellers finnes det jo masse fine i tre, men de er kanskje for litt mindre barn.
LivetErEnLek Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2010 Takker og bukker. Oransje eller svart høres bra ut, får surfe litt på brio og se hva jeg finner
BlåBlå Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 http://www.brio.se/BRIO_NET/Corporate/?url=http:%2f%2fwww.brio.se%2fBRIO_NET%2fCorporate%2fToys%2fPRESCHOOL%2fDoll+Prams%2fProducts%2fDollpram_HK.htm?b=2 Se om denne linken virker. Søkte på brio+dollpram
LivetErEnLek Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2010 Der var dem ja. Flere fine og så deilig med noe som ikke er rosa . Nå er heldigvis frøkna som skal få den ikke noen rosa liten prinsesse.
skulle så ønske... Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Jeg kjøpte en blå på toys r us. Vet at barnas hus selger kopier av de riktige vognene og de kommer i flere farger... Jeg strevde også veldig med å finne en vogn som ikke var rosa eller rød. Tulla her fikk en til bursdagen sin som hadde en slik rosafarge som minnet om en blanding av tyggis og glitterpenn... lekkert.. ehh.. Er ikke alle som liker rosa selv om de er jenter. Lykke til i jakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå