Gå til innhold

Fikk "refs" fra sjefen i dag :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i bhg, og har barn selv i bhg. I fritiden min så treffer jeg stadig noen fra bhg, og en gang i fritiden min så oppstod det en situasjon mellom mitt barn, og hennes barn, og jeg sa noe om DEN situasjonen, og det ble tolket som om det var i bhg. Og sjefen min fikk høre dette.

Så jeg fikk "refs" for noe som hadde blitt vridd om og tolket helt annerledes enn det jeg mente..:-(.

Jeg ble så lei meg, og hadde så dårlig samvittighet for dette at jeg satt bare å gråt til sjefen min.

Så nå har jeg mest lyst til at ungen min skal slutte med aktiviteter sammen med andre barn hvor foreldrene er tilstede, for jeg er så redd for å få noen "lurespørsmål" og svare "feil" eller mer enn det jeg bør gjøre. I morgen er det en slik aktivitet, og jeg har ingen andre til å dra sammen med ungen...pokker...skal jeg bare holde meg hjemme da..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjønte ikke noe av dette jeg: Hvem er henne? og hva hadde det med barnehagen og sjefen å gjøre?

Skrevet

Håper sjefen din så det for hva det var og at her hadde ikke jobben noe å gjøre.

Om hun moren er så hårsår ville jeg nok konfrontert henne om denne hendelsen på fritiden.

Skrevet

HI her.

Det hadde jo noe med barna våre å gjøre, men ikke i bhg, men situasjonen som skjedde der og da. Ungene går sammen i bhg, og da mente hun nok at dette skjedde i bhg vår også.

Ettersom jeg tok dette så personling, og innpå meg fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte å nevne det for henne (moren), men være som før.

Jeg er jo kanskje hårsår selv da, som tar det så personlig, men er så ekstremt sliten denne uka, at denne beskjeden kom som ett "slag i tryne", og jeg knakk totalt ihop, og følte meg elendig, så taklet jo det ekstremt dårlig da :-p.

Men for å unngå slike situasjoner igjen, må jeg jo unngå foreldrene til bhg barna på fritida, og da blir det jo slik at jeg ikke kan være med på ulike aktiviteter sammen med mitt barn.

Skrevet

Hvorfor det?

Det eneste du trenger å gjøre er jo å passe på å være profesjonell i jobben din. I arbeidstiden duskuterer du ikke ting som skjer i fritiden med den andre mødrene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...