Gå til innhold

Samboeren min er rar :-P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Verken faren hans eller han kan fordra pinneis. De klarer rett og slett ikke pinnen. Greit nok. Da sønnen vår spiste is i går, fikk mannen min frysninger, brekninger og enormt med ising i tenna (!), fordi guttungen slikket og sugde på ispinnen etterpå.

 

Om jeg tar en skje og gnir på tenna eller biter i søvpapir, nei, da reagerer han ikke i det hele tatt.

 

At det går an! He he. Sprøe fyr.. Det verste av alt er at han er opplært til å forakte pinneis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...