Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Verken faren hans eller han kan fordra pinneis. De klarer rett og slett ikke pinnen. Greit nok. Da sønnen vår spiste is i går, fikk mannen min frysninger, brekninger og enormt med ising i tenna (!), fordi guttungen slikket og sugde på ispinnen etterpå. Om jeg tar en skje og gnir på tenna eller biter i søvpapir, nei, da reagerer han ikke i det hele tatt. At det går an! He he. Sprøe fyr.. Det verste av alt er at han er opplært til å forakte pinneis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå