Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som spiller wow her?

Lurer sånn på om det er noen norske guild? Synes det er så sabla mange dansker, men omtrent ingen norske å treffe på:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heregud er du mamma og spiller wow. Få deg ett liv!

Skrevet

Herregud, 20:02, er mamma og sitter på anonymforum og slenger drit. Få deg et liv!

Hva HI bruker tiden sin på er vel strengt tatt ikke din sak. Og selv om hun spiller wow trenger hun jo ikke være av dem som bruker 18 t/dagen på det, da. Kan vel gjøre det istedenfor å glo på tv når ungene er lagt.

HI - aner ikke, har ikke peiling på wow i det hele tatt=)

Skrevet

Hehehe.. jeg også wow-er^^, Men må si det har blitt lite i det siste pga. skolen. Jeg vet ikke om en helnorsk guild, men det er en del nordmenn i våres. Vi er faktisk 7 jenter med i guilden også;) Hvilken server spiller du på?

Skrevet

Takk 20:04!!!

HI

Får lete fortsatt

Skrevet

Wildhammer og Runetotem

Skrevet

ahhh.. kjipt jeg er på vashj^^ Det hadde jo vært morsomt å fått enda ei jente i guilden:)

Skrevet

Mannen min, og veldig mange fra jobb, spiller.

Selv flere mødre. Jeg spiller ikke, jeg har andre hobbyer hehe, som sikkert tar like mye tid.

Skrevet

Jeg spiller på Stormscale og Terenas :)

Ser mange skandinaviske guilder rundt omkring i battlegrounds på Cyclone. Hvorfor en norsk guild? Liker guilder med folk fra hele europa jeg (har noen amerikanske guildies også), masse hyggelige folk, og man får trent engelsken:)

Skrevet

Spiller også Wow, jeg...eller gjorde det. Ble litt lei av det i vinter, hadde tenkt å begynne igjen, men mannen min (som også spilte før, sa at vi må vente med å begynne å spille igjen til expansion pack kommer ut.

Skal føde om en måned så tviler litt på at jeg har tid da :(

Ikke noe galt i det hele tatt å spille Wow, selvfølgelig har vi som gjør det flere hobbyer, og å spille spill er MYE mer sosialt enn å se på tv!!

Skrevet

tror den kommer til høsten?

Skrevet

hei spiller på thunderhorn...

spiller etter han lille er lagt.. fra ca 20.00 :)

har også merker en overflod av dansker:)

Skrevet

Det finnes faktisk de som spiller litt data, og likevel har et liv, mange synes det er morsommere og mer sosialt å spille med andre, enn å sitte å glo på tv'en :P

Akkurat som om det er noe verre å være "nerd" enn en patetisk, bitchy kjærring! :D

Skrevet

å sitte og glo* vil jo ikke risikere å få kjeft for at det går litt fort i svingene her.. :)

Var ikke meningen å være anonym.

Skrevet

heia.. jeg spille wow... seend meg en pm?

Skrevet

Ser ingen ting galt i og spille wow eller andre tv spill så lenge det ikke går ut over ungene og familie og venner.

Og er enig at og spille wow er mye mer sosialt enn og se på tv.

Jeg spiller på terenas, men vet ikke om noen norske guilder, den guilden jeg er i er det en del norske, men vi blir og slå oss sammen nå med en ny guild. En del som gir blaffen nå i spillet fordi di blir lei rundt disse tider og venter på det nye.

Jeg spiller også om kvelden når jentungen har lagt seg.

Skrevet

Jøss så mange vi er fra Terenas da :)

Er dere alliance eller horde?

Skrevet

Ikke mening en å være anonym

Skrevet

Jeg er horde;) har 2 stk på ally, men de er ikke 80:Phehe

Skrevet

world of Warcraft (wow)

Et online spille. finnes trial for dem som vil prøve, bare og søke på google etter wow trial;)

Skrevet

Dyter litt på denne jeg:) Noen andre som spiller på terenas?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...