Gå til innhold

Hva skal Guttebabyene hete? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det Snorre :) Oppkalt etter pappa'n til samboeren min! Synes det er et fint navn, og som heller ikke er mye brukt :) Dessuten har alle generasjonene på den siden som har blitt gutt fått navn på S, så vi vil fortsette med det :)

Hva kaller dere guttebabyen deres? Eller hvilke navn tenker dere på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det en liten Joachim! Har en christopher og nicolai fra før, så vi har debatert en del frem og tilbake om hvilket navn det skulle bli på siste mann.

Nicolai på 2,5 år er derimot skråsikker på at det er en Mathias, så vi holder den også åpen....må se på babyen hvilket navn han kler best.

(Nicolai skulle hete sander,men begge to var enige om at det stemte ikke til han, så da ble det Nicolai)

Skrevet

Her blir det Alexander. Fra før har vi en Christian og Thomas av guttene og Lene Marie og Cathrine av jentene. (2 av dem mine biologiske).Passer da med en Alexander!

Skrevet

Her skal lillebror hete Christian. Oppkalt etter oldefar!

Skrevet

Her skal lillebror hete Sivert:))

Skrevet

Bor en liten Eskil i magen min,

storebrødrene heter Erlend og Jakob :)

Skrevet

i magen min er det lille oskar som bor... og foreløpig har jeg ikke hørt om noen andre som skal ha dette navnet... er ikke det rart??? er ikke dette et godt gammelt norsk navn tro??

det blir da altså oppkalling etter verdens snilleste mann, bestefar..... desverre får han ikke oppleve at lille oskar kommer til verden....

Skrevet

Cato skal babyen i min mage hete hvertfall :) Pappaen elsker navnet ;)

Skrevet

Kristian :)

Skrevet

Mikael Nikolai :)

Skrevet

Odin... hvis han er en odin når han kommer ut da sef=)

Skrevet

En liten Emrik :)

Skrevet

Johannes her:) Oppkalt etter min morfar:)

Skrevet

Fillip bor i magen min:) om han ser ut som en når han kommer ut da så klart... men er så sikker som jeg kan bli;)

Skrevet

lille Leon her =) elsker det navne, e so fint..

Skrevet

Vetle eller Tellef, alt etter hva som passer best.

Tellef etter min morfar, jeg har veldig lyst å ha det. Men det er så mange som er så negative til navnet at jeg blir i tvil

Skrevet

Vi venter en liten Felix :)

Skrevet

Det bor en Lars i magen min :)

Men mellomnavnet hans er hemmelig!

Skrevet

Nathaniel Alexander<3

Skrevet

her blir det kanskje en Jonathan :)

Skrevet

Jakob - OM det passer! Oppkalt etter olderfar. Storesøster heter Julie.

Skrevet

Gutten min skal hete Tobias om det passer når han kommer ut, storebror heter Oliver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...