Gå til innhold

Normalt med litt blødninger i uke 25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk 2 små blødninger når jeg var på ferie i tyrkia.. Hadde ikke vondt eller noen ting, Så jeg har egentlig ikke gjort noe med det. Noen som vet hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden/legen eller noe?

selv blødde jeg en gang i forrige svangerskap, og det viste seg å være pga at jeg hadde sex med min mann :) er ekstra sårt der nede når man er gravid til tider!

kan det være dette?

Skrevet

ømfintlige slimhinner kanskje?

jeg er i uke 24 og fikk en liten blødning for et par dager siden. jeg tok kontakt med jordmor og spurte henne om jeg burde kontakte lege/sjukehuset. nei, dette var ikke nødvendig hvis det bare var en liten blødning (litt blod på papiret) og hvis jeg ikke hadde smerter/kynnere.

Skrevet

Takk for svar:) Det er hvertfall ikke på grund av sex.. Har ikke hatt det på 5 mnd:( Men da gidder jeg ikke stresse med det, kan nevne det i neste kontroll=)

Skrevet

jeg blødde i uke 24/25, det var ingen ting. JM sa det kunne være baby som presset på blæra, eller bare en slimhinne ....

Skrevet

Tror jeg ville ringt føden såpass sent i svangerskapet, bare sånn for sikkerhets skyld. Da slipper du i alle fall å angre på at du ikke gjorde det senere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...