Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Synes det er et nokså greit spill, spiller The Sims 3 nå for tiden. Men jeg føler jo ikke jeg får gjort så mye, fordi personen som jeg styrer har jo behov som må dekkes hele tiden,så jeg bruker jo altfor mye tid på spising, soving,dusjing osv...istedenfor å få gjort de tingene som jeg har lyst til i programmet. Finnes det noen måte man kan hoppe over alle disse "kjedelige" tingene?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 jeg spiller Sims 3 .. er en hode sånn at simmens behov blir grønne. Husker ikke den nå .. Google det ;-)
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Åjaa, Sims er fantastisk moro Synd PCen min gikk dukken Men, iallefall, her er en link til forskjellige juksekoder : http://www.gamesradar.com/pc/the-sims-3/cheats-guides-faqs/g-20061106113750640058
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Du kan gjøre behovene statiske ved å jukse.. Gjør det når de har småunger, for det er så slitsomt med babyer.. Trykk Shift+Ctrl+c skriv testingcheatsenabled true Deretter holder du inne Shift mens du trykker på postkassen til husstanden din, da kommer det opp en rekke valg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå