micasa Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 var det i gjen? Rund=jente og Spiss= gutt? Noen som husker? Det sto ingenting om det i kjerringrådene..
<3Minesmå<3 Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 det er det jeg også har hørt Og det stemmer ganske bra til meg. Har ganske spiss mage, å vi får gutt
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har en ganske rund mage, men har fortsatt midjen på plass. Venter ei lita jente
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde høy mage og ganske rund med jenta vår. Nå har jeg lav og ganske spiss mage med gutt
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Min mage er veldig spiss, vises ikke bakfra at jeg er gravid for å si d sånn:)Og jeg venter gutt:)Når jeg var gravid forrige gang-med ei jente var jeg bredere rundt hele magen.merkelig det der:)
Mammahjertet <3 Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Dette kjerringrådet er ikke noe å stole på. Hvordan magen ser ut har mest med å gjøre hvordan du selv er bygd og hvordan babyen legger seg på plass liksom. "Alle" mente jeg ventet gutt siden det ikke vises bakfra at jeg er gravid. Samt at magen min er spiss og sitter langt nede. Men inne i magen min ligger ei lita jente Har fått det bekreftet intet mindre enn to ganger. :-)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 På meg var magen bred og svær da jeg ventet gutt. Denne gangen er den spiss rett ut, synes ikke bakfra at jeg er gravid. Venter jente. Har fått høre at jeg har en typisk jentemage.. Så det er visst litt forskjellig på hva de sier om det:S
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 lita og rund mage her. venter jente om noen få uker alltid fått høre jeg har gutte mage men...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 Uke 34 her. Venter gutt og har stor og spiss mage. For mange år siden da jeg ventet de andre barna hadde jeg rund mage med gutten og spiss med jenta så ikke vet jeg hehe.
vanilje78 Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har å hørt det.. Jeg har mer firkantet mage (!!???!!) nesten helt flat framme, som om jeg har kræsjet i veggen.. hehe.. Vises ikke at jeg er gravid bakfra og vi har ei lita jente i magen. Hadde jente sist også, å syns å huske at den var ganske lik da.. Tok faktisk gipsavstøpning av den da, 9 år siden,
bitthen Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Tenk om det kommer ut en gutt likevel da, husk at det er lettere å ta feil dersom de sier det er jente ;-)
bondeknøl Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 Min er spiss, var det sist også.. Jenter her bare
Mammahjertet <3 Skrevet 5. juni 2010 #16 Skrevet 5. juni 2010 Bitthen: Hehe, ja det skulle tatt seg ut ;-) Da hadde det blitt mye rosa å bytte for meg i butikkene.
Pixie Power Skrevet 5. juni 2010 #17 Skrevet 5. juni 2010 Veldig liten, rund kul midt på :-) Synes ikke bakfra at jeg er gravid (knapt rett forfra heller, hehe). Venter gutt. Trodde ikke det gikk så mye på spiss eller rund, men om man legger på seg rundt hele magen eller bare har kulen midt på foran. Har ihvertfall typisk guttemage :-)
reb2010 Skrevet 5. juni 2010 #18 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har spiss og lav mage og venter gutt. Men jeg har morkaka på fremsiden (anterior) så det er vel ikke så rart at den er spiss.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. juni 2010 #19 Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde en mage som lignet en nett liten fotball som var litt lav med førstemann. Kunne ikke se at jeg var gravid bakfra å jeg gikk bare opp 2,5kg (gutt) Nå er magen stor og fyldig fra skambeinet å opp til ribeina + litt til sidene, hehe. Mye større enn forrigegang, å har gått opp 18,5kg til nå (29+4) å venter gutt denne gangen også.
T#3 Skrevet 5. juni 2010 #20 Skrevet 5. juni 2010 med 1. mann: rund mage, syntes bakfra, fikk jente. 2. mann: spiss mage, syntes ikke bakfra, fikk gutt. Nå: spiss mage, synes ikke bakfra, venter gutt.
<3guttemamma<3 Skrevet 5. juni 2010 #21 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har spiss og lav mage, venter gutt:) Dette stemmer nok i de aller fleste tilfeller:) Artig da!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. juni 2010 #22 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har skikkelig spiss mage-står rett ut;) Men venter jente. Var slik sist også, og da kom det også en jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå