Villa Perlesukker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Min fredag ser sålangt grei ut. Blir en rolig kveld med flokken tipper jeg og sovner nok i senga mi før klokka ti.... Har snakket hus med kaillen hele dagen og jeg kjenner jeg er helt kjørt, ennå visningen ennå ikke har vært. Tro hvordan det blir på tirsdag når budrunden starter. Herrliga Anton.... vi SKAL ha det huset.... Gulesider er like knallhard som Northug før en kamp og sier hele tiden han aldri har tapt en eneste budrunde på noe hus han har bestemt seg for.... fallet blir nok for han størst om dette ikke går veien hihi Har denne uka også funnet ut at jeg ikke liker lano, biffgardinene etter fødselen er definitivt borte, strippere på utdrikningslag er harry, moderatorene her inne skjemmes tydeligvis av tittelen sin og at jeg heldigvis ikke er eneste som skriver milelange setninger. Grei uke alt i alt....men er glad det er helg dere. Hva bringer fredagskvelden deg mon tro? Noen som nipper til vin i kveld?
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Blir spennede å følge dere i budrunde, du har meldeplikt her vet du. :-P Her foregår fredagen rolig og stille. Kveldsmat med ungene som snart er på vei i seng. Mamman skal nippe til et glass rødvin, mens hun tenker over hvor lenge siden sist rødvin har blitt konsumert i dette huset. :-)
Villa Perlesukker Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2010 Har en hvit flaske i kjøleskapet og kjenner jeg har lyst å ta meg et glass. Men jeg er litt overtroisk av meg og føler det ville blitt tolket av han der oppe som at jeg tar seieren på forskudd hihi. Lover deg virkelig å komme med et jubelbrøl om det går veien eller noen nordnorske banneord om det ikke blir oss. Gulesider og jeg har bestemt oss for å strekke oss en del på dette huset og ta eventuell oppussing i faser om hele egenkapitalen ryker Frem til visningen må jeg slå i hjel noen timer og tenker å bruke dem her inne.... hoho skål!
Turid Laila Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har kranglet med treåringen i hele dag, i morgen er det bursdag her i huset og ikke noe er klart. Det er jo meldt bra vær, så får shine badet i morgen, så får resten stå til. Vi må da klare å holde oss utendørs! Kvelden for min del blir rolig, og relativt kort, for jeg er dødssliten, enda jeg ikke har gjort annet enn å krangle med treåringen og vært en tur på stranda... Lykke til med budrunde, det er gøy! (Så lenge man vinner!) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå