Trønderbærta Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Vurderer å ta på meg dagmamma-jobb i helger å i ferien om det er behov for det. Men er ikke så inne på dette, hva slags pris bør jeg legge meg på, pr.time, pr.dag, pr.natt, pr.døgn, pr.helg?? Hvordan bør jeg "prissette" megselv? Og jeg har annenhver uke begge barna mine hjemme (4 1/2 år, og 8 år), minsten er hjemme hele tiden. Hvor mange barn er greit. I bhg er det vel 6 barn over 3 år (eller er det 2 år?) pr voksne, og 3 barn pr voksen under 3/2 år?! Noen tips?
Trønderbærta Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2010 50 kr pr time, uansett om det er dag, helg eller natt, er det for mye? Mat innkludert i prisen da, men bleier og evt spesialmat dekkes selv!? Kanskje litt mindre pr time på natta?
Gjest Yunie Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Kan vel umulig tjene noe mo du har 50kr per time.... og mat og bleier inkld.
Trønderbærta Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2010 Bleier blir ikke inkludert da! Hmm...men hvor mye er foreldrene villig til å betale da? Om jeg passer feks 3 barn, så tjener jeg jo 150 kr timen, og de spiser ikke sååå mye mat, så synes ikke det er så dårlig da.!
2barns mor Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Vet at i Trondheim tar de inntil 300.- dagen. Hvis et barn da er det hver ukedag blir det 6000.- pr. mnd. Det er jo i utgangspunktet bra betaling det! Da er ikke måltider inkludert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå