Gå til innhold

Ville du beholdt etternavnet til eksen.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du kun hadde vært gift med han i ett år og ikke hadde felles barn?

 

Ei jeg kjenner (ikke venninne) ble separert fra mannen for 2 år siden, og formelt skilt for 1 år siden. De var bare gift i ett år (kjærester i 3), men fremdeles bærer hun hans navn..

 

Er det bare jeg som finner det litt rart?

 

Hun hadde et kurant etternavn fra før ..

 

Hvis du blir skilt, vil du beholde hans etternavn?

Hvor lenge har dere vært gift?

Har dere felles barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer selv jeg :)

 

Jeg ville beholdt hans navn.

Vi har vært gift i 11 år, men sammen i 20.

Vi har tre barn sammen

 

 

Hi

Skrevet

Ville ikke tatt hans navn i utgangspunktet

Skrevet

Jeg har lagt til hans slektsnavn i tillegg til mitt eget. Hvis vi plutselig ut av det blå skulle skille oss hadde jeg nok droppet hans. Ungene våre har også begge.

Skrevet

Noen gidder ikke å bytte etter en skilsmisse, fordi de håper å gifte seg på nytt om ikke så lenge.

Skrevet

Hun synes vel hans navn er finere eller noe da :-)

 

Jeg byttet ikke navn da jeg giftet meg, så det er vel svar godt nok på hva jeg hadde gjort.

Skrevet

søstra mi valgte å beholde eksens navn etter at de skilte seg, det var fordi begge ungene og de hadde det etternavnet og hun hadde foreldreretten... i 15 år gikk hun med eksens etternavn, da flyttet barna ut og da ville hun endre det...fylte ut papirene...og døde før hun fikk sendt de inn. så nå har hun for alltid eksens etternavn. det er skrevet i sten...

 

vet ikke hva jeg ville gjort selv, har mannen min sitt etternavn...mest sannsynelig endret det tilbake til pikenavnet

Skrevet

aldri i livet om jeg hadde beholdt det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...