Gå til innhold

Huff, hvorfor tar det så lang tid denne gangen.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det skulle gå like fort å bli gravid med nr. 3, men så feil kan man ta.. Kjenner jeg blir bare mer og mer skuffa hver gang tanta kommer, det gikk så fort med de to første.

Forstår ikke dette!

Hvordan greier dere som prøver og prøver, å holde mote og ikke minst humøret oppe??

Huff for et sutre-innlegg! -Jeg har det jo egentlig veldig bra, og elsker de to barna mine over allt. Har bare så lyst på en til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, si det. Syntes selv også det tok "lang" tid med nr 3. De andre to satt etter 2 pp, mens nå tok det 7pp før det ble noe. Så heng i, det blir;) Jeg er nå 11 uker.....

Skrevet

Her satt spiren etter 9 år, på det tredje prøverørsforsøket..................

:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Her ble det baby 8,5 år etter at jeg sluttet på pilla. Var 3 IVF for meg samt et fryseforsøk også som ikke lyktes innimellom der.

Har ikke noe valg egentlig.

Hvor lenge har dere forsøkt nå da?

Skrevet

Heia :)

Dette er som om jeg skulle skrevet dette innlegget for et par uker siden...jeg følte akkurat som deg. Jeg har vært gravid 4 ganger før og det har skjedd fort. (Har mistet 2 i MA) Men nå med det frøet jeg har i magen nå, måtte vi prøve i 6 mnd. Det er jo ikke lenge egentlig, men det føles sånn...

Men hold ut...plutselig skjer det :)

Skrevet

her tok det over 4 år, ett ivf forsøk og et fryse forsøk før nurk nr 2 satt.

man kan trygt si at både tålmodighet og humør blir satt hardt på prøve, ingen tvil om det...

Skrevet

Ehh.. når jeg ser at noen har prøvd i mange år, skjemmes jeg litt for å fortelle at det snakk om 3 måneder.. Har nok ikke mye å syte for da..

Synes bare det er litt rart ar det gikk så fort med de første. Skjønner ikke helt hvorfor spira ikke sitter når men har EL og prøver jevnt og trutt.. Men det er vell ikke allt vi skal forstå her i verden..

Er motivert for å fortsette:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...