gerd Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har sendt mail som jeg skulle og bare behandling av mail kan visst ta 1-2 uker. Jeg trenger kjøkkenet så raskt som mulig! Er det raskere om jeg møter opp på IKEA? Da kan de vel bestille med en gang?
lucky meee:) Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Nå vet ikke jeg hvilket kjøkken du skal ha, men da vi kjøpte vårt fikk vi det med oss samme dag. Det som manglet (kjøleskap og komfyr) kom de på døra med (uten tillegg i prisen) ca 1 uke etterpå.
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Det er raskest å reise inn. Da slipper du ventetiden på kundesenteret.
gerd Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2010 Jeg skal ha ÄDEL og det er jo noe de sikkert selger mye av... Men om jeg ikke vet sikkert om de har det er det jo kjedelig å ta med meg en lastebil.... Og så skal jeg jo ha en god del skap.... Har de så mye på lager da? Og laang benkeplate...
Hikken Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Vi "bygget" kjøkkenet hjemme med ikea-programmet, dro på varehuset og finpusset med en ansatt og fikk emd oss hele kjøkkkenet hjem samme dag bortsett fra ett skap de ikke hadde inne (hentet det dagen etter).
lucky meee:) Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Ang benkeplate så kjøpte vi ferdige 3 meters lengder, skal du ha lenger må du bestille. Hvis du går inn på ikea sine hjemmesider og velger varehuset du skal benytte, kan du sjekke lagerstatus på det du vil ha:)
gerd Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2010 Hvor store kjøkken har dere fått med dere da?
Hikken Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Sånn omtrent 20 skap/skuffestammer med fronter, karuseller til hjørneskap, benkeplater (husker ikke hvor lange, men kjøpte tre stykker) og alt som trengtes. Ikke spesielt stort, men romslig for å være blokkkjøkken )
lucky meee:) Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 micro, kaffimaskin, 5 overskap, 7 meter med kjøkkenbenk m/underskap (skuffer), to høyskap, ventilator og vaskemaskin:) Vi brukte varebil + tilhenger og fikk det fraktet hjem på en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå