Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Leste en tråd på tredje trimester om sf-mål i uke 36, de lå på 32 osv. Jeg er i uke 35 pluss 2 idag, og sf-målet mitt var 37 på tirsdagen som var. Betyr dette at jeg kan vente meg ei STOR jente????
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Vanskelig å si. Har det ligget jevnt høyt eller er det nå i det siste? Jeg har høyt mål, men helt normal vekt på min jente. Noen har bare store mager
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 målet har holdt seg jevnt hele veien, akkurat litt over det grønne som er rundt den røde streken på helsekortet. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Har aldri hatt noe vekstestimering på frøkna i magen. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Trenger ikke å bety noe, jeg ligger også over "normalen". Var på vekstestimering i uke 37 og har mye fostervann mens babyen er helt gjennomsnittelig i størrelsen. Be jordmor henvise deg til estimering da vel?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde helt perfekte SF mål hele tiden. Tok vekstestimering 4 dager etter termin og da var hun 3600 gram(!). 5 dager etter kom det ut ei jente på 4720 Såe.. tror ikke du skal stole på verken SF mål, eller UL! Du får vite når hun kommer ut Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ligget langt over i begge svangerskap og fått to unger på ca.3300 gram. Det trenger ikke å bety stor unge. Det kan komme av så mye annet. Som din høyde, hvordan livmoren din ligger, litt mye foster vann osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå