Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 I vogna og i bilen. Og hva med når dere er ute og babyen skal opp og få mat? Det er 20 grader, vindstille og sol, og babyen min er 4 uker. Har ikke peiling hva jeg skal ta på han uten at han smelter bort eller fryser., derfor jeg spør
The Bad Gal Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Kun body, evt en liten shorts utenpå, eller en liten kjole. Barbeint også, det er så deilig!:-) Hun er 4 måneder, så er jo litt større enn din da, men hadde hatt det samme uansett, tror jeg. Har bare hatt vinterbabyer(november og januar)
Lemonia Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Bare body, eller shorts og body/T-skjorte. Kjenn på babyen med jevne mellomrom så kjenner du om han er kald eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Min baby er 3 uker, snart 4 uker. Her er det 22 grader. Har på en hvit kortermet body, tynn bomullbukse og nakne tær. Liten solhatt på.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 En så liten baby skal vel ikke "ta solbad"? Jeg satte vogna i skyggen fordi den ble for varm i sola, og i skyggen er det jo mye lavere temperatur. Så da måtte jeg fram med lue og dyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå