Gå til innhold

Hva er obligasjonsleilighet?? Link


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et stort rødt skilt som sier "OBS OSB - STOR FARE FOR Å VÆRE EN IDIOT"

 

 

Hold deg lagt unna, det er mitt råd.

 

 

 

Skrevet

Prinsippet er at du kjøper en obligasjon som det tilhører borett til. Men det er noe med at han som egentlig eier boligen kan kjøpe deg ut når han vil til den opprinnelige obligasjonsprisen. Tror også det er en del dårlige rettigheter dersom det skulle være noe feil, de er ikke dekket så godt som selveier og borettslagsleiligheter. Det er masse masse ymse regler rundt en obligasjonsleilighet, jeg har spurt flere meglere, men ingen kan gi meg noen gode svar bortsett fra "hold deg unna".

 

 

Skyt meg om jeg sier noe feil, men du bør holde deg unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...