Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Iris trenger sandaler, hvilke er gode på foten? Hun er veldig vimsete av seg, snubler en del som 1.5 åringer bruker, og har en lang og smal fot som sin mor (som aldri har hatt sandaler etter fylte 3 år pga aaaltfor smal fot =P) Så jeg tenker hun må ha noen som sitter godt på foten, og som ikke er for brede. Noen som har erfaringer med sandaler til barn?=)
Ugl@ Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Ecco og Ponny har gode sandaler i hvertfall, anbefaler at du prøve på hennes for å finne de som passer best til hennes fot.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Kjøpte noen fine til ungene på Skopunkten. Kostet 129,- De er fine
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2010 Skopunkten? Aldri hørt om.. Ok, må vel bare ta henne med meg for å prøve de sandalene de har rundt omkring.. =) Synes sko er så utrolig vanskelig!! Er ikke særlig glad i å kjøpe sko til meg selv heller, pga ingen rist og smal fot, også arver stakkars tuppa som eeeelsker sko mine føtter! =P Typisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå