Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 hva kan jeg finne på med mine to små på snart 2 og 3 år? bortsett fra de flotte badestedene? er noen gård her som vi kan besøke i helgene? noen fellesarrangement? takker for tips....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #2 Skrevet 6. juni 2010 ingen som har svart...dytter den opp igjen
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #3 Skrevet 6. juni 2010 Kan f.eks dra på bogstad gård, koselig der
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Hva med piknikk på kalvøya? Eller barnas bondegård (husker ikke hvor den ligger)? Det er også muligheten til å reise opp til lommedalen og ta det lille toget.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Dra på Øvrevoll å se på galopphestene Kjempe moro for barn å se på hestene løpe fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå