Gå til innhold

noe som bor i bærum?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan jeg finne på med mine to små på snart 2 og 3 år? bortsett fra de flotte badestedene? er noen gård her som vi kan besøke i helgene? noen fellesarrangement? takker for tips....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har svart...dytter den opp igjen :)

Skrevet

Kan f.eks dra på bogstad gård, koselig der :)

Skrevet

Hva med piknikk på kalvøya? Eller barnas bondegård (husker ikke hvor den ligger)? Det er også muligheten til å reise opp til lommedalen og ta det lille toget.

Skrevet

hoppeloppeland og burudvann

Skrevet

Dra på Øvrevoll å se på galopphestene :) Kjempe moro for barn å se på hestene løpe fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...