Gå til innhold

Vekta


Med_håp_i_magen

Anbefalte innlegg

Jeg har jo fått med meg at bl.a. Osima har gått mye opp i vekt, jeg lurer på hvordan det er med dere andre?

 

Selv gikk jeg ned de første to månedene, 2-3 kg til sammen. Siden har jeg ligget på minus 2 i forhold til utgangspunktet. Det føles litt merkelig at vekta står stille når magen vokser og stadig flere klesplagg må legges vekk fordi de er for trange - sånt er jeg vant til å henger sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk 2kg ned i april men har gått opp igjen nu til den vekten jeg hadde før jeg ble gravid. Men jeg har likevel ikke min normale vekt pga en SA i november i fjor. Så nu føler jeg at buksene blir for trange mens jeg står på samme vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 6 kg nå, gått ned 1 kg siden sist kontroll, og har enormt mye vann i kroppen, er skrevet 2+ på helsekortet. Så tenker at jeg har nok ikke gått opp så mye i meg selv, får enda på meg gamle joggebukser og capribukser, har de bare under magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gikk ned 4 kg fra eg ble gravid... tok av overalt, bortsett fra mage og bryster! Men det stabiliserte seg og no har eg gått opp igjen 1 kg. Eg er 16+5 på vei.

 

Kan bruke de gamle toppene mine, men buksene har eg ikkje sjans til å få på meg!! :) Syns det er veldig kjekt å se magen vokse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk litt opp i starten (1 kg), deretter har jeg gått ned igjen en halvkilo.

Nå ligger jeg en drøy halvkg over normalvekta (før gravid). Jeg synd også det er merkelig å ikke gå opp noe særlig, når både pupper har vokst to str. og magen begynner å bli tydelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned to kg i begynnelsen. Men er tilbake til normalvekten nå. Er 19. fullgåtte. Forrige gang la jeg på meg så mye, så det er litt rart, men klager ikke! Har ikke fått mage heller. Det er litt dumt, men den kommer nok snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok gått opp en 7-8 kg. Men har ikke hatt energi til så mye aktiviteter de siste månedene, så skjønner jo hva det kommer av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 9-10kg etter å ha slitt med hyperemesis, ekstrem svangerskapskvalme. Har vært en utrolig tøff tid, så ingen anbefalt slankekur! Ikke begynt å gå opp ennå, men har mer eller mindre sluttet å kaste opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp omtrent 1 kg de første fire månedene, men nå tror jeg nok jeg er oppe i 3-4 kg pluss (20 uker i dag). Jeg gruer meg litt for de siste 6-7 kg som jo skal komme de neste månedene, men trøster meg med at de sikkert forsvinner fort igjen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...