Gå til innhold

Har operert utstående ører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe jeg har hatt komplekser for i alle år. Når jeg spør en venninne hva hun synes om resultatet sier hun: "de er akkurat like stor og utsående som før." Vet det ikke stemmer, men all gleden over forandringen forsvant... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om den såkalte "venninnen" din. (jeg ville ikke kalt det ei venninne om hun hadde lirt av seg noe sånt)

Sånne operasjoner gjøres så ofte, og du må stole på at de som har gjort dette faktisk kan det. Du er nok vakker du, både før og etter operasjon. :-) Venninnen din er bare sjalu hun.

Skrevet

Takk! Ble så skuffet fordi jeg var så glad for å endelig ha fått operert de.

Ble veldig usikker også, fordi hun aldri før har sagt noe sånt til meg.

Skrevet

Så tøff du er.. Jeg har hatt lyst til å gjøre det siden jeg var tenåring. Nå føler jeg at jeg har blitt så gammel (29) at det ikke er viktig nok lengre. Men ørene mine er mitt største kompleks. Jeg går med lue/buff/pannebånd mest mulig for å skjule dem. Ellers har jeg utslått hår. Ansiktet mitt kler egentlig best oppsatt hår, men det går jo ikke når jeg ser ut som en ape i speilet...

Hvor gjorde du det og hvor mye kosta det?

Hvor lenge måtte du gå med bandasje?

Jeg tror ikke venninna di mente det hun sa. Du er sikkert flott.

Hvis du merker forskjellen er jo det det viktigste. Komplekser kommer innenfra...

Skrevet

Jeg er anonym over her, og det kan godt tenkes jeg drar skikkelig feile slutninger men.. På meg virker det som om "venninnen" din er redd fordi hun har fått konkurranse. Ikke det at du var fæl før, men hun har oppfattet din usikkerhet ang dette og dermed følt seg bedre enn deg.

Nå når det du slet med er borte er du blitt en konkurranse.

Skrevet

Fikk dekket operasjonen, og du må gå med bandasje en uke. Er kun et lite inngrep, snakk med fastlegen din : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...