Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Har en profil på et nettsjekkested, og har fått kontakt med en mann der inne. Vi har maila fram og tilbake i ca 3 mnd, også bestemte vi oss for å møtes. Jeg skreiv i profilen min at jeg er alenemor, at han gjerne må ha barn, at jeg ikke er ute etter noe serriøst i første omgang, men vil bli kjent med nye folk, at jeg er leken og eventyrlysten (nei, jeg er ingen nonne) Første date sa det bare klikk med en gang. Vi hadde masse å snakke om, og han var ikke stygg heller.2. date havna vi på et hotellrom, og det var himmelsk! I går kveld var vi på vår 3. date. Middag, et par øl, og det ble til at vi bestemte oss for å dra hjem til meg siden jeg har barnefritt nå. Han sa han måtte ringe hjem først, og jeg tenkte det var for å høre med barnevakten hvordan det gikk med hans 3 år gamle sønn som han snakka masse om. Men da jeg hørte han sa at det ble overtid og seint, mye ekstra å gjøre pga streiken, begynte jeg å lure. Jeg spurte da han la på hvem han snakka med. Så ser han litt forvirra på meg og svarer ; Med kona, vel... KONA!!!"!! Han har omtalt henne som mora til sønnen, men hva med å nevne at de fortsatt er GIFT????? HALLO!!!!! Greit jeg er eventyrlysten, men er det det samme som å legge seg etter gifte menn med viten og vilje??? Han påstod han hadde nevnt det flere ganger, og hadde jeg mistenkt det, hadde jeg kansje snappet det opp i en av samtalene. Men ærlig talt, så går jeg sterkt ut fra at når du leter etter noen på nettet, så har du ikke noe forhold fra før. Har bare sittet og ristet på hodet i hele dag, jeg... Er det mulig, liksom...???
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Ingenting overrasker meg når det gjelder gifte menn! Men antar at du er såpass oppegående at du ikke treffer denne mannen igjen!?!?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Sånne menn føler jeg nytelse med å avsløre.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Nei, vettu hva. Jeg skjelte han ut etter noter, og han ble passe sur og sa han hadde hatt fler enn meg, så jeg måtte ikke tro jeg var spesiell. Stakkars kona hans tenker jeg..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Informere kona hans...Fortell henne hvordan mannen hennes egentlig er...Og ikke sikkert at han skjønner at det er du som har sagt noe heller siden han har vært utro med flere enn bare deg! Eg glad for at jeg ikke er kona hans.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 huff da....jeg hadde absolutt informert kona, hun har rett til å vite hva slags mann hun bor med! lykke til videre i jakten...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Hæ?! Makan til oppførsel! Har folk mista alt som heiter moral og normal folkeskikk!?? Sånne folk burde fått opplæring i korleis ein skal omgås andre! Finn ut kven kona er, og send ho eit brev eller liknande, der link til nettprofilen er nedskreven, og fortell kva mannen har gjort og sagt. Du treng ikkje avsløre kven du er. Dumt at han viste seg å vere eit falskt svin, som kun var ute på "fisketur". Håpar du snart finner ein fin fyr som du fortener:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Fy f... !! Stakars deg... Håper du kutter tvert !! Jeg og mannen min var separerte ett års tid for 4 år siden. Hadde ikke vært "single" lenge før jeg fikk tilbud fra TO av naboene (godt gifte med små barn) om å ha litt uforpliktende sex... Jeg bor forøvrig på ett veldig lite sted, kun 12 hus her i byggefeltet vårt. Alle kjenner alle, er ca like gamle og har omtrent like gamle unger. Jeg tøysa det bort, slik at det ikke skulle bli ekkelt senere. Vet ikke om de fortjente det, men-men... Så vil jeg forøvrig bare legge til at menn som leser "ikke ute etter seriøst forhold" og "leken" vanligvis vil tenke: "Johoo!! Easy SEX!!" Skjønner godt at du i utgangspunktet ikke leter etter kjæreste, men at du vil la ting utvikle seg... Tror dessverre at de fleste menn på sjekkesteder ofte er litt enkle... (Jada, der er mange hyggelige også)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #10 Skrevet 4. juni 2010 Jeg skal jo inrømme at jeg kansje er ute etter litt easy sex, jeg og.. Uten noe mer, da.. Jeg har ingen andre enn meg selv å svare for. Men det betyr IKKE at jeg vil være en gift mann sin elskerinne fordet om HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 hvorfor håper du det? Om jeg var det ville jeg vel ikke sagt det.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 For en drittsekk!! Vel, ser det er mange her som anbefaler deg å kontakte kona hans. Ikke gjør det, du får det ikke noe bedre fordi om hun får det vondt. La oss heller håpe at drittsekken lærte noe av skyllebøtta du ga ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå