<3Minesmå<3 Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Ut ifra mens-terminen min så er det 6.juni til meg. Men UL-terminen er 22.juni. Er vel mest sannsynlig den siste som stemmer? Eller? Men mellom de to datoene kan det vel skje når som helst
Leen Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Sist var det min menstermin som stemte best, men da hadde jeg brukt eggløsningstest, og visste omtrent på dagen når befruktningen skjedde. Denne gangen tror jeg mest på ultrlydterminen ettersom jeg satset litt på "trygge perioder", så vet jeg at befruktningen må ha skjedd veldig tidlig i mnd. Og ultralydterminen min er fem dager tidligere enn mensterminen. Men det vil jo tiden vise...spennende er det uansett. Du har veldig stort sprik mellom datoene da...så med mindre du vet når befruktningen skjedde er det bare å vente...spennende:)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 med nr 1 stemte mens termin akkurat. denne gang har jeg 3 dager mellom mens og ul termin.. satser på mens termin da nr 2 er nøye planlagt
Selma76 Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Min første sønn kom akkurat på menstermin som var 5 dager etter ultralydtermin. Har også denne gangen ultralydtermin 5 dager før, førstkommende torsdag, men har på følelsen at jenta mi kommer nærmere mensterminen.
FruBoger fødeklar Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 sist var menstermin 3november, ul termin 24november, fødte 29november.... nå er menstermin 15juni og ulterminen 17...litt bedre "sprik":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå