Gemini7 Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Kjenner ei lita ei som brakk nesa nylig, håper på beroligende svar fra de som har erfaringer med brukket nese hos barn om hvordan det har gått i ettertid.. Tenker på evt feilstilling, luftpassasje osv. Takk for svar!
LadyLuck & Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 knakk nesa selv som 7åring (fotball), grdde helt fint, ikke noen problemer,
Gemini7 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2010 Ok, godt å høre!! Leste at brudd gror veldig fort hos små barn- og derfor er det jo kjipt at man må vente flere dager før man kan sjekkes av lege før hevelsen går ned- da kan det jo alt være grodd (og kanskje tom feil..). Håper det går bra m hunjeg kjenner- ser jo ganske dramatisk ut når det skjer, for ikke å snakke om blodutredelsene etterpå..
LadyLuck & Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 nei.. ikke no kjekt når det skjer.. husker jeg kasta opp for det rant blod bak i halen min.. Mitt brudd skjedde so sagt når jeg spillte fotbakk, så treneren retta nesa og la på skinne ting ( sånn metall skjold) med tape. Fikk to tamponger opp i nesa =P Fikk konstatert dagen etter på legevakten at det var knekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå