Gå til innhold

Flere som har venner med provoserende "streikestatuser" på facebook...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en som skriver; Synd med streik..., er jo blitt knallbrun allerede!

En skriver; Det går jammen meg an streike fra Danmark også...!

Blir så IRRITERT!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke akkurat den første statusen er noe å bli så irritert over????

Synes du alle som streiker skal engasjere seg politisk og stå innendørs og være streikevakter?

Det må da gå an å ha litt svart humor i streiketidene....

Skrevet

jeg syntes de kan gjøre hv e vil, men ikke veldig smart å skryte av det på facebook!

Hi

Skrevet

Jeg hater denne streiken av hele mitt hjerte, så jeg hadde nok blitt mektig irritert hadde noen av mine venner hatt den statusen ja.

Skrevet

Ja, jeg syns lizzm at det er så upassende at de kozer seg når det er streik. De burde sitte inne og skamme seg, lizzm .-p

Skrevet

Ja, er det ikke skammelig å stå på for sine rettigheter? Og enda verre; ikke sette på seg et grineansikt, som det virker som alle de som er imot streiken, har fått på seg..

Skrevet

Jeg syns det er greit at de streiker for likelønn, men jeg hadde irritert meg over fb-statusen til den siste der.

For- man har ikke lov å reise utenlands. På jobben til ei venninne hadde de fått beskjed om at de må være tilgjengelig og ikke lenger unna enn at de kan møte på kort varsel. Altså ingen ferier eller turer langt vekk.

Skrevet

Hjelpe meg !!

Livet er ALTFOR kort til å irritere seg over hva folk skriver på FB !!

På min egen jobb har vi forresten som policy (noe ALLE har vært med på å bestemme) at vi ALDRI kommenterer noe som har med jobb å gjøre på FB. Heller ikke ting som "takk gud det er helg" o.l., da det kan hinte til at jobben er slitsom. "God helg" o.l er lov selvsagt. Det er ordlyden det går på.

Vi kan også skrive ting som "kjempegøy på akvarietur idag" o.l.

Vi legger heller aldri ut bilder fra personalfester og -turer.

Voksne folk må da klare å ta ansvar for egne handlinger og utsegn.

Skrevet

Hadde ikke irritert meg over det, men her i kommunen må alle streikere reise inn til kommunehuset hver morgen og registrere seg. Gjør de ikke dette så får de ikke lønn fra streikekassa. Så med andre ord, så kan man fint rekke en svensketur eller noe slik, men man kan ikke reise på overnattingsturer.

Skrevet

Du har ikke så mye å bry deg om i livet ditt du...? Anbefaler at du skaffer deg et liv så du slipper å bli så provosert over alt mulig smått...:)

Skrevet

streik?? hvilken streik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...