Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ihvertfall aldri fått så mange dårlige råd som av Helsesøster! Glad jeg ikke er førstegangsfødende for da hadde jeg vært et nervevrak! Helsesøster lager problemer der problemer ikke finnes! Hun gnåler og maser om disse kurvene sine, mine barn har alle vært laaaange og tynne, men FRISKE! Men det har hun klart å gjøre en big deal ut av hver eneste gang! Da mellomste datteren min var på 6 ukerskontroll fikk hun meg nesten til å grine da hun målte hodeomkretsen og sa "Her er det noe galt, dere må til legen med en gang!!" . Jeg trodde jo barnet hadde vannhodet og det som værre var, men hun hadde målt FEIL!!!!!!!!!! Legen smålo litt, men jeg synes ikke det var særlig morsomt!! Hysteriske kvinnemennesket som skremmer folk på den måten!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har stort sett god erfaring med HS, men på en annen side kan jeg jo tenke selv. Så hvis hun sier noe om sånn eller slik, tar jeg ikke alt for god fisk, nettopp fordi jeg kan lese, har sunn fornuft og en velfungerende hjerne.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Hjelpes! Hun hørtes jo helt ubrukelig ut. Har gudskjelov bare god erfaring selv....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Hs syntes dattera mi var for tjukk som baby. En annen hs lo av meg da jeg ville ha sønnen til logoped. Hun smålo og sa hånlig "jeg skjønner ikke dette jeg. Han klarer jo alt her og du vil at han skal til logoped?" Da hadde bhg også skrivet at de anbefalte logoped til han. Bare noen mnd senere fikk han autismediagnose! Da jeg var hos samme hs med dattera mi var hun helt opp under taket av glede fordi dattera var så søt og svarte på alle spm hennes. Hs smilte hele tiden og koselig hadde vel det vært, hadde det ikke vært for at hun var tvert imot mot sønnen som ikke ville prate med henne. Så presterte hun å si "iblant har jeg barn her som jeg ikke kan få et eneste svar ut av. Det er som å prate med en vegg, helt håpløst". fy fader for en dame!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå