Gå til innhold

dere i uke 36 ca

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt enig kan bli en lang vente tid hvis man ender opp med å gå å vente.

jeg er første gangs ja, så ventetiden er en blanding av skrekkblandet fryd! spesielt når man går rundt med kynnere dagen lang, så plutselig blir jeg svimmel og kvalm, så kommer det litt verking her og der. og fryktelig hormonell nå på slutten! andre som er det? begynner å sutre for alt og ingenting :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juli nurk 2010 <3 : Magene er jo så forskjellige uansett, og babyen er hvertfall inni der, og har det høyst sannsynlig fint, selv om magene er små ift SF-målene;)

Selv er jeg ikke høy, ca 1,60.. Men anser ikke meg selv som særlig stor sånn ift at jeg er fødeklar;)

Skrevet

fastelavens_bolla!

uff da :( hørtes ikke noe moro ut det der..

Her merker jeg INGENTING.. Merker ikke til noe kynnere el noe annet som kan tyde på at det nærmer seg her..

36+5 og Vesla romsterer som bare det i magen her. Ikke festet seg,men ligger med hodet ned.

Så bare venter på ting kan skje snart her :P litt utolmodig kan man si ja

Skrevet

utolmodig her også! tiden går plutselig veldig sent nå den siste tiden:/

Skrevet

Sinnsykt utålmodig. Men poden har festet seg hos meg. 1 mnd til termin den 10 juli. Andregangsfødene og jordmor tror han kommer før tiden. Førstemann kom 10 dager før. Ble helt euforisk da hun sa det. Men det handler igrunn om at det finnes noen i verden som kan gi meg et helt sant svar på at det kommer til å bli en slutt på tung-i-kroppen-sprengt-mage-følelsen. Gleder meg sykt til å ha lille knøtten her!! Lykke til dere andre også!

Skrevet

Ble på onsdag målt til HELE 40 cm i uke 36+4! ble henvist til ul, og fikk beskjed om at lille gutt var litt større enn normalen, men ikke mye.

Skrevet

Er i uke 34 og sf er 30.

Skrevet

Jeg er 36+2 og hadde i dag 33,5 som sf-mål.

Hodet godt nede i bekkenet, heldigvis, men ikke festet ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...