fastelavens_bolla! Skrevet 7. juni 2010 #26 Skrevet 7. juni 2010 helt enig kan bli en lang vente tid hvis man ender opp med å gå å vente. jeg er første gangs ja, så ventetiden er en blanding av skrekkblandet fryd! spesielt når man går rundt med kynnere dagen lang, så plutselig blir jeg svimmel og kvalm, så kommer det litt verking her og der. og fryktelig hormonell nå på slutten! andre som er det? begynner å sutre for alt og ingenting :s
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 7. juni 2010 #27 Skrevet 7. juni 2010 Juli nurk 2010 <3 : Magene er jo så forskjellige uansett, og babyen er hvertfall inni der, og har det høyst sannsynlig fint, selv om magene er små ift SF-målene;) Selv er jeg ikke høy, ca 1,60.. Men anser ikke meg selv som særlig stor sånn ift at jeg er fødeklar;)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #28 Skrevet 8. juni 2010 fastelavens_bolla! uff da hørtes ikke noe moro ut det der.. Her merker jeg INGENTING.. Merker ikke til noe kynnere el noe annet som kan tyde på at det nærmer seg her.. 36+5 og Vesla romsterer som bare det i magen her. Ikke festet seg,men ligger med hodet ned. Så bare venter på ting kan skje snart her litt utolmodig kan man si ja
fastelavens_bolla! Skrevet 8. juni 2010 #29 Skrevet 8. juni 2010 utolmodig her også! tiden går plutselig veldig sent nå den siste tiden:/
mormia Skrevet 10. juni 2010 #30 Skrevet 10. juni 2010 Sinnsykt utålmodig. Men poden har festet seg hos meg. 1 mnd til termin den 10 juli. Andregangsfødene og jordmor tror han kommer før tiden. Førstemann kom 10 dager før. Ble helt euforisk da hun sa det. Men det handler igrunn om at det finnes noen i verden som kan gi meg et helt sant svar på at det kommer til å bli en slutt på tung-i-kroppen-sprengt-mage-følelsen. Gleder meg sykt til å ha lille knøtten her!! Lykke til dere andre også!
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 11. juni 2010 #32 Skrevet 11. juni 2010 Ble på onsdag målt til HELE 40 cm i uke 36+4! ble henvist til ul, og fikk beskjed om at lille gutt var litt større enn normalen, men ikke mye.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 11. juni 2010 #33 Skrevet 11. juni 2010 Er i uke 34 og sf er 30.
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #34 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er 36+2 og hadde i dag 33,5 som sf-mål. Hodet godt nede i bekkenet, heldigvis, men ikke festet ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå