Gå til innhold

SF-kurven har flatet ut, bør jeg bekymre meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg en uke igjen og ikke gått opp noe siden uke 36 (12 kg). Nå har forøverig matlysten vært på topp og har nok også skeiet ut med en del søte fristelser i det siste. Tror og håper at det har med å gjøre at bekkenløsningen og andre "vondter" så og si er borte, så jeg har vært mer i aktivitet :) Men nå mener jordmor at jeg skal ha en ekstra ultralyd for å se om babyen vokser som den skal siden SF-kurven hadde flatet litt ut når jeg var der i går. De andre testene var helt fine.

Trolig er det bare hodet som har gått lenger ned, for jeg merker at magen har sunket. Fikk heller ikke time til ultralyd før på onsdag neste uke, en dag før termin...og selv om jeg ikke er så veldig bekymret så hadde det vært veldig greit å få sjekket ut dette så snart som mulig hvis det er tilfelle at babyen ikke får i seg nok næring. Bør jeg ringe å prøve å mase meg til en ultralyd tidligere? Eller er det bare å slappe av og nyte de siste dagene før babyen kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok bare og slappe av :)

sf-måla har flatet ut her også 36+1 på vei og måla dabbet av etter uke 28 her.. ligger under streken på kurven nå...

lege og jm sier det ikke er noe og tenke på.

de sier i fra når det er noe og si i fra på der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...