Gå til innhold

Se her om du har litt bizarr humor!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Syke, syke greier!

Jeg digger slikt der du sitter og forundrer deg over hvordan i alle dagen noen kom på å lage noe slikt.

Skrevet

tror vedkommende er inspirert av JtHM

Skrevet

hehe, ja hva i huleste er det som foregår i hodet på skaperen av detta??? Genialt, skulle ønske det var jeg som hadde laga det.

Skrevet

glad i tegneserier???

Gloomcockie, JtHM, Lenore.. digger bizarre tegneserier

Skrevet

Ja, det var 2 bortkastede minutter spør du meg. Ikke Morsomt og ikke sjarmerende. Men jeg elsker Tim Burton, bare så det er sagt...

Skrevet

Oooooh, må løpe innom Narvesen etterpå å se etter disse:-) Har kun lest Lenore, men de andre så kule ut.

Takk for bra tips:-)

Skrevet

tror nok ikke de har gloomcokie eller JtHM på narvesen, men Outland etc....

Har en følelse du kommer til å digge JtHM, og da spesielt Noodle boy (tegneserie hovedpersonen lager)

(JtHM = Johnny the Homicidal Maniac skrevet av Johnen Vasquez, som har gjestet lenoer, og jobbet ye med Digre. Annbefalet JtHM-directors cut)

Og skal man lese gloomcokie, pass på å begynne med første "boka", ellers skjønner man fint lite =P

Skrevet

Da er jeg fucked, hehe. Har kun Narvesen her, så da må jeg inn til storbyen å handle, det blir nok ikke idag:-(

Skrevet

Jeg må jo prøvelese først, hehe. Får ta en liten bytur i nærmeste fremtid, for de har vel butikk i Oslo? Eller er det kun på nett?

Skrevet

opptil flere butikker i oslo.. på hjemmesiden er det oversikt over alle butikkene, begynt å åpne butikker i mer utkantstøk også

(men her i bergen har de bare en, og hver fredag er den overfyllt grunnet FNM)

Skrevet

Og dette har altså gått meg hus forbi den tida jeg har bodd i Oslo. Skammelig. Og nå bor man på bøgda og må busse til Oslo siden man ikke tør å kjøre dit alene med bilen. Får be privatsjåføren om å svinge nedom byen på mandag:-)

Skrevet

hehe.. know the feelling.. var vel 17 før jeg virkelig oppdaga at det var fler som meg der ute, og kjøpte da den første Lenore om jeg ikke husker feil (da de ennå kom i glansa blder, og ikke "bøker" som nå) =P

Digger bizarre/morbide tegneserier, filmer etc.. =P

Skrevet

og eneste grunnen til at jeg oppdaga det, var at jeg gikk å venta på daværende kjæreste skulle bli ferdig på FNM (Friday Night Magic - magic the gathering- kortspill)

Skrevet

Det er vel noe av det minst humoristiske jeg noensinne har sett. Søppel.

Skrevet

Ligger sikkert My little Pony ute også, prøv det:-)

Skrevet

Jeg kjenner igjen søppel når jeg ser det, og dette er søppel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...