Påanigen :) Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har en uke til termin, har bekkenløsning er tung og blir veldig varm og fort sliten. Ikke akkurat verdens mest spenstige selskap for mannen min. Men, jeg vil så gjerne gjøre noe morsomt - i min umobile situasjon. Blir helt gal av å bare være hjemme. Noen som har forslag til spenstige ting man kan finne på i sola i Oslo som ikke tapper en helt for energi, og som er "høygravidevennlig"? Dette er kanskje den siste helgen alene med mannen min - vidunderet kan jo komme når som helst. Forslag mottas med takk! God helg til alle sammen!
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Heisann Fine Stine Jeg skal selv på musikkens dag i Oslo og møte en gammel venn. Samt være mye i hagen og kose meg. Men hva med å lage piknik i frognerparken? det gjorde jeg forrige uke, med puter og pledd og i skyggen. Helt herlig og romantisk.
Vimse + gullene Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 piknik er flott, eller gå ut og spise på en fin restaurant, se film, gå på teater! Jeg har termin i morgen og veenter, håper at jeg og min kjære kan ta en piknik med jordbær og knask i solnedgangen i kveld
ma:) Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Her nyter jeg sola på terrassen foreløpig. Kjekt å kunne gjøre noe kjekt sammen med mannen før babyen kommer. Jeg har 10 dager igjen til termin. I kveld blir det ferske reker og øl (Munkholm for min del) på terrassen sammen med min kjære. Skal jo helst ikke spise reker når ammingen begynner, så må utnytte muligheten nå. Forrige fredag var vi på kino. Vet ikke hvordan det funker med bekkenløsningen din. Jeg var mest imponert over at jeg holdt ut hele filmen uten å måtte ut på do. Fredagen før var vi ute og spiste. Også veldig kos. Ellers har det blitt noen rusleturer siste uka. Kjøpte oss nytt kamera, og koser oss med å teste det ut. Det gir også såpass mange stopp underveis at jeg orker lengre turer enn ellers. Håper dere finner på noe spenstig i kveld
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Kino virker bra: Gode stoler og airconditioning! Kan også anbefale en tur til hundejordet i Frognerparken hvis du bor i Olso. Hyggelig å se på hunder (og særlig valper) som løper rundt. Ogås store kosemuligheter om du er glad i sånt
kamillepersille(78) Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Frognerbadet er også åbent. Så kan du evt kombinere ute-piknik med å duppe kroppen i vann og bli deilig avkjølt og "vektløs"..
Påanigen :) Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2010 Takk for flotte tips. Kino utgår idag, vanskelig å sitte stille så lenge med bekkenløsning. Vi inviterer noen venner opp til oss og griller i stedet - har klippet plenen idag og spylt terassen. Det var så deilig å få gjort. Men det er alltid fint å få tips til hva vi umobile og gravide kan finne på i fritiden - så det er jo hygglig å holde denne tråden gående hvis noen andre har gode helge og fritids ideer for oss store gravidetroll. Ha en riktig god helg alle sammen!!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 .. var uti båt igår.... Stor flott båt... invitert med av venner.. (har ikke båt selv) Gikk fint i båten, men var litt i ubalanse når jeg skulle oppi og utav...ler... klarte det uten å ramle uti... men tenk for et syn om jeg hadde ramla... ler... Var ikke helt bra for bekkenet ... kjente det etterpå.. Tviler på det blir så maaange båtturer i sommer. :-) Kos dere i helja jenter !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå