Gå til innhold

Skal til føden i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til føden i dag. Grugleder meg litt. Jeg skal fortelle de hvor UTROLIG sliten jeg er. Og de skal vurdere str. på barnet. Nå har jeg kastet opp igjen i to dager, masse vann i kroppen, og vondt i hode. Så den drømmedagen jeg hadde etter akupunkturen var kortvarig :(.

Er 40+1 i dag. Og JM sa at jeg skulle si til dem at jeg ikke vil gå mange dager over.

Jeg lurer litt på åssen jeg skal legge frem ønskene mine, uten å virke bare suttrete. For jeg sliter virkelig nå, det er sånn at jeg lurer på om kroppen kan klare mere faktisk. Men de hører sikkert så mye fra oss høygravide hver dag, så jeg er redd jeg ikke blir hørt. Noen som har noen tips om hvordan jeg bør gå frem??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til deg i dag!

Nå er det ikke lenge igjen til du holder det lille nurket ditt i armene og du får kroppen din tilbake:)

Stor klem til deg!

Skrevet

Åh, lykke til!

Jeg ville nok sagt ting som det er, og du kan prøve å kreve, selv om det ikke alltid er like lett..

Det koster samfunnet like mye å bli satt i gang i morgen som om 14 dager, eller kanskje det koster mer da, for det skjer oftere komplikasjoner på så lang overtid..

Nei, stå på ditt, ønsk å bli satt i gang og igjen.. masse lykke til :)

Skrevet

Fell noen tårer og fortell d akkurat som d er!

Håper at de tar hensyn til ønskene dine!!:)

Skrevet

Tusen takk dere =) Da drar vi innover nå. Spent!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...