Gå til innhold

Hjelp!! Såååå dårlig form....


Dessa ღENDELIGღ

Anbefalte innlegg

Jeg aldri har vært såå utrolig kvalm og svimmel.. Huff.. Kroppen fungerer rett og slett ikke.. Hvordan skal jeg klare dette tenker jeg.. Med en veldig aktiv 2 åring i huset og en jobb jeg helst skulle holdt ut i til over sommeren.. Akkuratt nå skjønner jeg ikke hvordan detta skal gå.. Noen som har erfaring med kvalme og kan gi noen gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd prostafen, den reisesyketabletten. Du får den reseptfritt på apoteket. Gynekologen jeg var hos her om dagen anbefalte den. Jeg har nemlig nesten ikke fått i meg mat eller drikke de siste 3 ukene pga av kvalme og oppkast. Det er nok med på å gjøre i alle fall meg svimmel og utrolig slapp. Tok første på dagen i går, og i går kveld spiste jeg en god porsjon middag og beholdt alt.

Ellers har jeg prøvd ingefærkapsler. De hjalp ikke mye for meg. I mitt forrige svangerskap drakk jeg ingefærte og brukte akupunktur.

Det hjalp i alle fall så pass at jeg klarte å stå i jobben til jeg gikk ut i permisjon.

 

Lykke til alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.. Jeg har en far som er akupunktør, så jeg skal dit i kveld.. Ellerså tror jeg faktisk at jeg skal ha postafen her et eller annet sted.. Helt merkelig dette, for jeg fantes ikke kvalm forrige svangerskap.. Hittil er dette svangerspapet heeelt annerledes enn sist.. Spennende å se om det kanskje kan bety motsatt kjønn ;o) Spennende ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kamomillete har faktisk hjulpet meg masse :) ingefær skal visst også hjelpe, men det har jeg ikke prøvd ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...