Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Det er helt utrolig hvor mange fristelser som byr seg når man er opptatt på markedet. Jeg kan ikke huske at jeg var så interessant når jeg var singel...Sykt irriterende! Utroskap er overhodet ikke min greie, så jeg holder meg til samboeren min. Men om han noen gang skulle være så dum å gå fra meg, har jeg en lang liste jeg skal ta tak i ) Noen andre som opplever det samme?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Ja, jeg må nok daglig skuffe en hel hærskare av menn. Sånn er det bare når man er så velskapt og tiltrekkende som meg.
The Bad Gal Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Ja, når jeg går på Oslo city har jeg alltid en hel hale av kat-tyggende, arbeidsløse, aftershaveduftende innvandrermenn med skjegg etter meg. Faen også at jeg er gift!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Nei, men det som er rart med mannfolk er at de har en tendens til å ytre sine kjærlighetserklæringer når de vet det er for sent. Det betyr bare at de ikke er interessert nok og sannsynlig ikke venter den dagen du er ledig heller. Men lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 09.59 Bra sagt! Vet om mange som fikk være i fred når de var singel. Og når de ble opptatt og samboer kom det fra kollegaer, kompiser og kreti og pleti at "å, jeg som hadde håpt på bla bla bla". Menn er en feig rase. Og det er slett ikke bare kvinner som liker å ha folk på gress og sole seg i sitt eget virkefelt. Tommelfingerregelen her er vel at de bare er overfladisk betatt, ikke oppriktig interessert. Interessen strekker seg vel helst til et ligg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå