Gå til innhold

Blødining igårkveld, bekymret:( litt langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var 13 fullgåtte uker igår. Blødde sent på kvelden. Vet ikke helt hvor mye, men nok til at truseinnlegget ble dekt+at det rant litt i do etterpå.. Hadde litt vondt i magen en stund før, men trodde at det bare var mageknip/luftsmerter.. Har følt meg litt støl/stinn øverst i magen, og nede ved lysken i natt og på morgenen nå, men ikke kommet noe mer blod.

Er så bekymret! :( Noen som har opplevd liknende?

Jeg har ikke ringt lege. Kommer meg uansett ikke til legen for sjekk idag.

Kan forresten si at dette er mitt 3dje svangerskap, og jeg har aldri blødd tidligere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hatt sex før dette skjedde?

Skrevet

Nei, hun ble gravid uten sex.

Skrevet

skjønte du virkelig ikke hva jeg mente?:)

Skrevet

Hi her.

Hadde sex litt tidligere på kvelden ja. Har hatt mye sex under alle graviditetene mine, men aldri blødd..

Skrevet

Hei

Jeg opplevde det samme som deg på søndag; var 11 uker - litt blødning som dekte hele truseinnlegget, ringte med èn gang til legevakta. Fikk beskjed om at så lenge jeg ikke hadde smerter (noe jeg ikke hadde) så hørtes det ut som en sporblødning, men jeg måtte dra til legen dagen etter for videre undersøkelser. Legen min sa det samme dagen etter, at det hørtes uskyldig ut ettersom jeg ikke hadde så mye blødninger og ei heller smerter, men jeg ba om henvisning til ultralyd. Dro til privat gyn. og fikk innvendig ultralyd på timen og der ble det påvist at det ikke var noe liv i magen min og ikke hadde det vært det på en stund heller.

Var også mitt tredje svangerskap og jeg har aldri hatt èn eneste blødning i mine to forrige.

Dra til legen og få disse blødningene undersøkt, særlig med tanke på at du har smerter!

Masse lykke til - skal krysse fingrene for at det går for deg og at du får en lykkeligere beskjed enn meg! :-)

Skrevet

Takk for svar! Så trist at det gikk galt med deg:( Har som sagt ingen mulighet til å komme meg til lege før de stenger kl.3:(

Tror du de kan ta meg inn til sjekk på legevakta om jeg ringer dit i ettermiddag?

Skrevet

Ring til volvat. Opplevde det samme etter sex, akkurat som du beskriver. Alt var helt fint med den lille. Hadde heller ikke blødd i de andre svangerskapene. Grunnen var at slimhunnene er skjøre og at det lett kan briste litt i en åre eller to. Har blødningene stoppet nå?

Skrevet

Ja, men vi krysser fingrer og tær for at vi blir raskt gravide igjen :)

Ring Volvat og hør, der får du garantert time og undersøkelser.

Masse lykke til

Skrevet

HI

Har ikke blødd noe mer siden igårkveld. Da var det en del i truseinnlegget, rant litt i do, og litt når jeg tørket meg. Ingen ting etter det.

Skal forsøke å få time på privatklinikk i ettermiddag. Lurer på om jeg skal ringe til legen å be om råd? Selv om det sikkert virker veldig teit, siden jeg ikke kan komme til sjekk:(

Skrevet

DEtte høres ikke farlig ut HI, jeg tror at alt er ok. Men få en ul for sikkerhetsskyld.

Skrevet

HI

Krysser fingrene for dere ja:)

Fikk time til fastlegen kl.1 idag. Så da håper jeg han finner ut noe..

Har verdens snilleste søster som kommer og er barnevakt mens jeg er der, på tross av at hun har omgangssyken! Hadde det ikke vært for henne, kunne jeg ikke ha dratt til legen..

Skrevet

Oppdatering fra HI!

Har vært til legen nå. Fikk høre hjertet slå 140 slag i min:) Så alt var bra med den lille spiren min, jeg er så glad!!!:)

Legen mente at blødningen var hormonell, muligens en liten rift i livmor eller noe sånt. Skal ta det litt med ro i helgen.

God helg damer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...