Gå til innhold

Ang. akupunktur

Anbefalte innlegg

Gjest Sharazi
Skrevet

Har dere opplevd å begynne å blø når akupunktøren trekker ut nålene? Det skal vel ikke skje det..?

Jeg tar modningsakupunktur, men det har svært liten effekt på meg så langt.. Jeg har litt på følelsen av at hun stikker dem litt for langt inn, for at de liksom skal få bedre virkning. Jeg får en oppe på foten, som begynte å blø forrige gang når hun trakk den ut. Hun så det ikke og da jeg sa det etterpå, ble hun liksom litt rar.. Etter forrige time hadde jeg noen bloddråper på leggen, da sa jeg ikke noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det ett par ganger. Akupunktøren sier at det er av og til hun treffer litt i noen blodårer, eller at nåla kommer litt langt inn. Skal ikke ha noen betydning.

Skrevet

Det skjer med meg hver gang....ikke på alle steder men på ett eller to punkt. Tror ikke det er så uvanlig.

Skrevet

Jeg er selv akupunktør og det er helt vanlig at det kan komme noen bloddråper. Vi har ikke røntgensyn og noen ganger kommer vi borti blodårer (kroppen er jo full av de). Ved noen ubalanser i kroppen er det faktisk en fordel at det kommer en liten bloddråpe eller tre.

Grunnen til at akupunktøren ble "rar" som det står i et av innleggene her - er helt sikkert fordi hun synes hun burde ha sett blodet og tørket det vekk.

Helt ufarlig altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...