06.06.10 Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Slimproppen har gått siden tirsdag...den har vært grumsete inntil idag...nå var den større og blank. Har hatt løs mage og tror jeg har sammentrekninger. Disse sammentrekningene er ikke så vonde, som litt kraftige menssmerter og jeg har hatt de siden igår kveld, magen blir hard og skjev. Sammentrekningene kommer jevnlig, men de er jo ikke så vonde så blir litt usikker på om det er rier eller om det er kynnere. Jeg trenger ikke å stoppe opp med det jeg gjør når de kommer, de er ubehagelige men ikke forferdelige.Hvor vondt skal det gjøre før man kontakter jordmor?
Ronja&Odin Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 http://www.varktimer.se/ ta tiden.. ring når det er 5-6 min i mellom, og reise in når det er 3-4 min i mellom pleier og være vanlig =)
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Så spennende:-) Du er nok i gang skal du se! Masse lykke til og oppdater oss. Det er så gøy!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Er jo ingen vits å reise inn hvis det er 3-4 min. mellom og de IKKE er vonde ??
06.06.10 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2010 Har vært 6-7 min mellom en god stund men nå har det økt til 10-12 min... Skal til akupunktur kl 1200 så får se om det hjelper:) Håper at jeg er igang:) Har ikke hatt noe kynnere eller hatt lignende tidligere i svangerskapet så håper dette er begynnelsen på mirakelet:)
06.06.10 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2010 Jeg må uansett inn til kontroll på fødestua her i bygda først, har 1,5 time til sykehuset. Har lurt på om jeg skal stikke innom etter akupunkturtimen. Da kan de sjekke om det er noe åpning. Jeg var ikke moden på tirsdag, så satser på at noe skjer i løpet av helga.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Stikk innom fødestua du:) Når jeg fødte min første, så tok det ikke mer enn max 1 time fra det var 4-5min mellom riene til hun var født. Heldigvis var jeg på sykehuset da!
mammaen til 2+1 Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Spennende... hold oss opdatert da.. hvis du har mulighet.. =) Uansett... masse lykke til.. snart har du babyen på utsiden..
06.06.10 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2010 Har fremdeles sammentrekninger, men de har ikke tatt seg opp i styrke. Det er 6-8 min mellom og jeg kan fint føre en samtale under en rie. Har funnet ut at jeg ringer føden når jeg får vondt. Litt kjedelig at det ikke har tatt seg opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå