Gjest Sharazi Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hvor mange av dere fødte uten å ha fått et forvarsel først..? Jeg syns det er så mange som snakker om modning, slimproppen, vonde kynnere, nedpress osv. Jeg merker så lite til dette og går liksom å venter på det... Jeg har hatt et ganske "symtomfritt" svangerskap i det hele tatt, så håper bare det er at jeg slipper unna det verste. Er førstegangs. Er bare trøtt og sliten av magen.. Det er vel alt..
petite fleur Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Hadde null symptomer eller varsler før jeg begynte å få rier. Hadde aldri en eneste kynner, og slimproppen har jeg til dags dato aldri sett :-) Nedpress hadde jeg heller ikke forrige svangerskap (dette derimot). Plutselig var jeg bare i gang :-)
Bea <3 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Jeg fikk heller inget forvarsel før forrige fødsel, bortsett fra Mammas intuisjon! Hehe, det var snodig... kvelden før fødsel kom Mamma plutselig på besøk. Ho hadde fått en rar følelse og insisterte på å hjelpe meg å pakke fødebaggen. Da fikk ho slappe av sa ho:) morningen etter våkna jeg ved 7- halv 8tida stod opp og spiste frokost før jeg slappa av litt et par timer. Fikk plutselig vondt, og etter et par telefoner til føden, en kjapp dusj og 1 times kjøretur var prinsen ute kl. 13.55, og det var 12 dager før termin.
Gjest Sharazi Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 Godt å høre! Det er nesten litt farlig å lese innleggene her inne, for man føler seg nesten litt unormal når man ikke har like mye å klage over! Jeg er forberedt på at det kanskje blir overtid på meg, men det er lov å håpe at det plutselig skjer noe og!
Juli.mamma til 4. Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 2 av mine 3 har startet med at vannet har gått. Midt i natten. Riene kom først senere..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Hei du, Jeg hadde ikke hatt noen forvarsler da min fødsel startet sist. (Kynnere hadde jeg helt fra uke 16 - så det kan neppe telles med Var i veldig god form. Hadde pakket hele dagen (skulle flytte i nytt hus) og kl. ca 20.00 startet riene.. Ingen propp, ikke noe vann - ingenting ;o) Lykke til, klem fra meg.
Feit no more Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Jeg hadde verdens enkelste svangerskap helt fritt for alle slags plager og komplikasjoner. Var på overtidskontroll 12 dager etter termin, og fortsatt var det ingenting som tydet på noen fødsel. En lege var oppi og "irriterte" hinnene, og jeg gikk derifra med 2cm åpning. Ble litt småkvalm etter dette, som litt kvalmende menssmerter... På kvelden gikk slimproppen, og tre timer senere dro vi til sykehuset med regelmessige rier. Vannet ble tatt under fødselen.
Saltlakris Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Jeg så heller ingenting til slimproppen, hadde ingen kynnere eller følte nedpress forrige svangerskap. Plutselig gikk vannet bare, og da var jeg i gang
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde ingen forvarsel før jeg fikk rier.. Etter at jeg fikk rier gikk slimproppen, og jeg fikk diare med begge. Men hadde en del kynnere gjennom hele sv.skapet med begge da. Så kan ikke kalle det et symptom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå