Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hun er 9 mnd, og det er første gang hun er ordentlig syk. Hun kaster en del opp, har diarè og 38-40 i feber. Jeg syns dette er helt forferdelig, og er livredd for at jeg skal gjøre noe galt. (det er nå slike forum er gode å ha). Hva burde jeg gi henne å spise/drikke? MME eller vann? Bør jeg koke vannet? Burde hun ha lite eller mye klær på når hun har så høy feber? Hvor høy trenger feber være før jeg trenger å engste meg for feberkramper? Jeg tar i mot ALLE råd! Takk jenter
Gjest ->>- Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Gi henne det hun vil ha å spise og drikke, det viktigste er at hun får i seg væske. Du behøver ikke koke vannet. Lite klær. I utgangspunktet behøver du ikke engste deg for feberkramper, men om hun får det for første gang skal lege kontaktes (for å utelukke at det er noe annet). Du kan godt gi febernedsettende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå