Gå til innhold

Jenta mi er blitt syk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 9 mnd, og det er første gang hun er ordentlig syk. Hun kaster en del opp, har diarè og 38-40 i feber. Jeg syns dette er helt forferdelig, og er livredd for at jeg skal gjøre noe galt. (det er nå slike forum er gode å ha).

 

Hva burde jeg gi henne å spise/drikke? MME eller vann? Bør jeg koke vannet?

Burde hun ha lite eller mye klær på når hun har så høy feber?

Hvor høy trenger feber være før jeg trenger å engste meg for feberkramper?

Jeg tar i mot ALLE råd!

Takk jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne det hun vil ha å spise og drikke, det viktigste er at hun får i seg væske. Du behøver ikke koke vannet. Lite klær.

 

I utgangspunktet behøver du ikke engste deg for feberkramper, men om hun får det for første gang skal lege kontaktes (for å utelukke at det er noe annet).

 

Du kan godt gi febernedsettende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...