Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Er 29 år og har 3 barn. Har ikke tatt utdannelse fordi jeg ikke visste hva jeg ville studere, men nå vet jeg det. Det er en 3-årig utdannelse. 4 år om jeg tar det deltid. Helst vil jeg bli lege eller noe sånt, men det er nok altfor sent...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Kjære deg, du er da bare ungjesten enda. Studer du og jobb i 30 år med noe du liker å jobbe med
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Absolutt ikke for sent: Og ønsker du å bli lege, så går du for det.
Tommage♀♂ Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Sama alder men bare 2 barn. Og alene. Ikke visst hva jeg ville før nå, og har søkt skole til høsten. Ikke for ung, ikke for gammel=) Go for it!
Gjest sug lut Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Det er absolutt ikke for sent, mange som starter langt senere (etter barna er større), enten på første utdannelse eller på videreutdannelse eller på noe helt nytt. Stå på, det klarer du, voksenlivet har garantert lært deg endel om struktur.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har søkt sykepleien til høsten, blir 29 i år. Har 2 barn. Jeg føler meg av og til litt "gammel" med tanke på at de fleste på skolen sikkert er tidlig i 20-årene, men så tenker jeg at det er faktisk nærmere 40 år til jeg er pensjonist!! Og jeg er enda ung! Og sikkert ikke den eneste der som er litt eldre enn gjennomsnittet. I tillegg er det greit å ha noen med litt mer livserfaring enn en 19-åring også på studiet..
Miss Misantrop Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Nei det er overhode ikke for sent. Hvis du vil bli lege saa gaar du for det, ikke noe annet vil duge. Den dagen du feirer 40 kan du enten feire 40 og vaere noe du ikke onsket eller fylle 40 og vaere lege. Kvinn deg opp, dette klarer du.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #11 Skrevet 4. juni 2010 Nei men kjære deg! for sent? aldri for sent. Jeg sitter her nå med en bachelorgrad i sykepleie (ble ferdig i går). Jeg er 35, blir 36 i år. Maaange på mitt kull som er i samme aldersgruppe. Tror faktisk ei var rundt 50 også. Jeg har tatt 3årig utdannelse med to små barn. Alt går hvis man virkelig vil. Ikke tenk på alderen i alle fall!! GJØR DET!
The Bad Gal Skrevet 4. juni 2010 #12 Skrevet 4. juni 2010 Nei nei, ikke for sent. Du skal jo antagelig jobbe til du er 67 år, det er jo leeeenge til. -du rekker å ta flere nye utdannelser om du vil, hehe.:-) Må også starte fra bunnen av igjen med utdannelse, jeg er 31. Har en nesten ferdig en, men pga at jeg valgte feil, samt ikke har mulighet til å fullføre pga tida som har gått, studiested etc, så må jeg finne på noe annet når minsta her skal i barnehage til neste høst. Aner ikke hva jeg skal gjøre engang, så misunner deg som i det minste vet hva du vil gjøre:-) Kjør på, du!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #13 Skrevet 4. juni 2010 Det er absolutt ikke for sent! Jeg er student og er på din alder. Jeg er faktisk veldig glad for at jeg ikke har tatt noe utdannelse tidligere, fordi jeg føler meg mer moden nå og mer motivert enn del jeg var da jeg var 20. Nå har jeg toppkarakterer i alle fag, noe jeg aldri hadde fått som 20 åring. Da var motivasjonen på bånn, det var heller ikke noe jeg interesserte meg for. Kjør på du, dette kommer til å gå som en lek!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #14 Skrevet 4. juni 2010 Ikke for ung..Vil du bli lege, så går du for det..Om det så tar deg 10år, at du må dele detopp litt, så er du fortsatt bare ei unghoppe på 40 når du begnner og jobbe. Og vim å bare anta at vi under 50 i dag må jobbe til vi både 67 og 70 for å oppnå en pensjon som er noe å snakke om...SÅ det vil si 30 år som lege vil du fortsatt kunne ha foran deg........ ER selv 34, og kunne glatt tatt en ny utdannign om jeg fant ut at jeg VIRKELIG ville gjøre noe spesielt ) BLe først ferdig i fjor høst jeg også..HAr tatt fag deltid ved siden av jobb for å få tittelen min ) Og det er så absolutt verdt det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #15 Skrevet 4. juni 2010 Synes ikke det er for sent. Er selv 29 år og har 2 barn, har søkt på vernepleien desentraliser fra høsten. Det er jo også en utdannelse som tar 4 år når jeg tar det desentralisert.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #16 Skrevet 4. juni 2010 det er da ikke for seint å bli lege!!! en nyutdannet lege med litt livserfaring skader da ikke! og nei 29 år er da virkelig ikke å være for gammel!!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå