Gå til innhold

ronja med en spire!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gikk det idag?

du får da holde ungen inne til vi er på termindagen:P

vi blir vel i samme barselgruppe uansett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har gått med falske rier (maserier) over ei uke nå, så ringte in igår og spurte hvos lenge jeg skulle gå sånn, hva jeg kunne gjøre for at det skulle bli bedre og litt sånn... må vist bare gå sånn.. de får ikke gjort noe, og jeg kan gå slik i et par uker til vist nok... var bare så fra meg igår... var helt på gråten når jeg hadde snakket med henne så gikk og la meg halv 7.. nå har jeg stått opp igjen med ny tanke.. det er bare 2 uker igjen.. jeg skal klare det.. så nå skal jeg slutte med kjærringråd, skal slutte og tro fødselen igang hver kveld bare fordi det kjennes sånn ut.. så får heller vente til slomproppen el vannet går før jeg tror el håper noe er på gang :P hvoran er det med deg da? hadde vært kult hvis vi havnet på sykehuset samme tiden da:o)

Skrevet

kjedelig når det er slik da! har heldigvis ikke hatt noe særlig kynnere eller annet dette svangerskapet, går nå å venter på at vannet skal gå - ennå det ikke gikk med førstemann! Merkelig det der:)

Sover helt vilt elendig om dagen, håper det betyr et eller annet!

Nå har vi vel 13dager igjen slik ca, får håpe det smeller til samtidig! Hadde vært litt morsomt:D

Hvis du møter noen på sykehuset som ser ut som en diger hval - thats me! Så mye vann i kroppen at jeg flyter, og 10 kg har jeg gått opp de siste 8ukene (Mest vann heldigvis!).

Skrevet

hehe hvis jeg ser noen som ligner en hval skal jeg si.. hei fruboger.. hvis vedkommende ser rart på meg dsa, får jeg bare beklage meg med det at du så ut som en hval serru ;o) hehe jeg heter charlotte jeg da.. så treffer du på noen som heter charlotte og er 20 år, så er det kasnje meg :P dattera mi heter Ronja så hvis du møter noen andre som heter charlotte, er 20 år og har ei datter som heter Ronja så er det rart :P hehe

Skrevet

martine her, og ser du ingen hval så får du se etter en nervøs mann med caps:) det er min kjære:)

merker at dette svangerskapet har vært tyngre enn det første, mer å ta hensyn til enn seg selv nå. bæring, stelling, husting som krever sitt, det har tatt på med en stor mage! føler meg så imobil....

glad det er maks 12dager igjen (eller,termindatoen..har IKKE tenkt til å gå over:P)

Skrevet

hehe nei jeg har heller ikke tenkt og gå over :P heheja sist gikk alt mye bedre, men har sikkert mye med at vi har barn og ta hensyn til denne gangen.. gleder meg så sykt til vi får se vår lille =) har begyt på bringebærblad kapsler som vist nok skal lette fødselen og gjøre ting enklere etter fødsel.. og er det tilfelle at det funker såå trenger jeg det :P sliten av og gå rundt som en hvalros.

Skrevet

har vært ordentlig "slapp" når det gjelder slike ting i dette svangerskapet, ikke tatt tranen min og ikke vitaminer. Ikke noen bringebærgreier eller noe...hehe..drikker til og med for lite vann!

har ikke tid til å tenke på meg selv, så da blir det bare slik...men sjokolade har jeg merkelig nok tid til å både kjøpe og hive i meg!

glad magen min fungerer som bare det,for det gjør jobben lettere for livmora...ikke at det er stor aktivitet fra den sin side. ikke engang kynnere...

Skrevet

hehe skjønner hva du mener.. vært skikkelig slapp på det området selv, men hadde for lite jærn, for lite folat og for lite salt så legen sa jeg MÅTTE ta alle de greiene og tran :P de bringebær greiene kjøpte jeg igår så hakke gått på de alt for lenge hehe åå du er heldig, sliter så fælt med falske rier.. har det hele dagen og ikke noe hjelper :( blir bare værre og værre for hver dag, men ikke noe tegn til at han har tenkt seg ut for det:p sjokolade har jeg også vært flink og ta ;o) hehe sa til legen at det ikke går an og skylde på vann i kroppen og bare graviditet når hun fint prøvde og trøste meg med vekta:p har gått opp 20 kg og der er nok sjokoladen litt skyldig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...