Venja Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Skal i party i morgen. Har sett meg ut et par ting jeg har lyst på. Hva synes dere er bra og kjekke ting å ha?
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Den jeg bruker mest er bakebollen, (bakeundelaget trenger jeg ikke, har ny laminat kjøkkenbenk som funker bedre...) slikkepottene, små bokser til matpakker og salatslyngen.
Augustspire<3 Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Ris kokeren Mini quick chef Crisper- til oppbevaring av salat... Kjevlen
Venja Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2010 Da må jeg sjekke ut bakebollen. Har bakeunderlag og slikkepott fi tupperware og er veldig godt fornøyd med det. Flere?
Marbella Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Litt motstander av Tuppeware...har aldri skjønnt hva man skal med dyre plastikkbokser:) Men kjevle og boksåpneren er helt suveren og bollene i ulike str
Augustspire<3 Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Du putter vann og ris i beholderen og inn i microen på 11-12 min. så er risen luftig og fin
hubba2 Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Boksåpneren er helt suveren og lager ikke skarpe kanter.
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Du er motstander, men syntes faktisk det er SUVERENT! ;o) he he he he he, (",)
BlåBlå Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 De store matboksene med flere rom er supre. Men har hørt snakk om at de er på vei ut...
Bettybu Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Potetskrelleren er god.. Har diverse bokser som passer til pålegg.. Salatslyngen har jeg ikke, men den er visst fin..Kan oppbevare salat i den, rist i, sånn at væske renner ut i bunn.. STYR UNNA.. Silikon rund bakeform, har ALDRI fått den til å virke..Har klaga, men det var ikke noe galt.. Har prøvd alle "Råd" for å få kakebunnen til å slippe, men funker ikke.. Kremposen bruker jeg endel til å lage marengskake.. Stor bakebolle, slikkepott..
Gjest Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 Tegner med det var denne du tenkte på; http://www.tupperware.dk/xchg/nordics/hs.xsl/737.html Vi har en til hvert familiemedlem! Helt perfekt!
Venja Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2010 Flott med styr unna tips! Har gjort et par bomkjøp som nå ligger og er skuffefyll.... deriblandt en løkhakker, går jo kjappere med kniven.
Venja Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 3. juni 2010 Hva med disse is-pinnene da? Noe å ha? Eller får en like bra andre steder?
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juni 2010 #15 Skrevet 3. juni 2010 Isbitformen, men trykk knapp under og lokk. Stables kan de å. Jeg har 4 i sving hele tiden Brødkniven. Dyr! Men ingenting kan sammenlignes med den altså! Rørebollene som har lokk med hull i. Ulike varianter og str. Kjempekjekke. Salatslyngen er genial. Salaten blir virkelig sprø etter et par runder der Koppene med lokk. Gjerne de med hull til sugerør om de fortsatt finnes. Jeg har vært konsulent selv Har mye rart som bare blir liggende..... Tyngre å ta de frem de gangene jeg skal bruke de, enn å fikse det på en enklere måte. Men det som er nevnt over er ofte i bruk her i hus. Tror jeg har mer jeg ikke kommer på nå også. Jeg kan forresten være vertinne for party i Ålesund!
Bettybu Skrevet 3. juni 2010 #16 Skrevet 3. juni 2010 Løkhakkeren ja!! STYR UNNA. Den er jo så liten, at du må dele en vanlig løk i minst 4 deler, og da har man jo allerede løk på fingrene..
Marbella Skrevet 3. juni 2010 #17 Skrevet 3. juni 2010 He he he .......alle de boksene ser jeg ikke helt poenget med også hater jeg party:)
Mikkemafian Skrevet 3. juni 2010 #18 Skrevet 3. juni 2010 Potetskrelleren er livsfarlig!!! Kuttet av meg tuppen på fingeren i et jafs! Ellers liker jeg også bakebollen.
mairaa Skrevet 4. juni 2010 #20 Skrevet 4. juni 2010 Ispinneformen koster 189,- Anbefaler dem, kjempe bra. Har solgt dem selv til mange av kundene mine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå