Gå til innhold

Skal det være slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss bruker mannen 10000 kr,på ei ukes fisketur. Vi har ikke økonomi til det. Jeg unner aldri meg selv noe. Når jeg sier det til han, sier han at han aldri kommer til å kutte ut hobbyen sin. Jeg sier at det snart må være min tur til å få noe. Da sier han at ingen hindrer meg i å bruke penger på meg selv. Men når regningene er betalt er det klær til barna, kontigenter til idrettslag, bursdager, oppussing og så videre. Vi skal på campingtur i sommer. Jeg kommer ikke til å avlyse sommerferien for å kjøpe noe til meg selv. For meg kommer barna først. Jeg er så fortvilt. Når jeg gråter pga dette sier han at jeg får han ikke til å få dårlig samvittighet. Men hvis drar til frisøren, tar massasje,kjøper meg klær eller noe så blir det jo lite igjen til hus og barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal ikke være slik. Du er desverre gift med et stort barn.

Skrevet

Nei, det skal ikke være slik.

Skrevet

Nei det skal ikke være slik.

Hadde ikke skjedd her.

Skrevet

Såklart er det eneste en ung frue kan unne seg, å dekorere en kake i ny og ne og presentere den for Mannen. Hvorpå han kan uttrykke sitt mishag eller velbehag.

Skrevet

Hvor får han pengene fra når ikke du har det?

Da får han betale flere av regningene slik at du har 5000 kr av de 10 000 kr.

Skrevet

HI er.

Det er så bittert å tenke på at når feriepengene kommer neste uke så går det 10000 kr bort på en egoistisk guttetur. Vi har så dårlig råd at vi nå har vi 800 kr som skal rekke til den12,til bensin og mat. Han sier at det er min feil at jeg aldri får noe selv,for jeg ikke tar meg råd til det. Men det er jo ingen penger å ta av.

Skrevet

Dette tror jeg er ganske typisk i mange familier... Det viser bare hvor mye voksnere vi damene er enn mannfolka...desverre...

Typisk at det er damene som får dårlig samvittighet og som alltid setter seg selv helt sist.. :(

Prøv å sette han til å styre økonomien et par mnd, så kan du unne deg selv noe ekstra, og se hva han da synes når han må passe på at alle regningene er betalt ;)

Skrevet

Hvor får han pengene fra når ikke du har det?

Jo, han er rask å ta ut 10000 kr når han får feriepenger. Og så sier han at jeg skal gjøre det samme fra mine feriepenger. Men da har vi jo veldig lite igjen.

Skrevet

Han er jo et ekte mannfolk, må vite! ^^

Skrevet

HI har nok funnet seg en mann som passer godt inn i Luksusfellen! Slik det er nå blir HI offeret for den tankeløse pengebruken. Men hvis HI skaffer seg en del kredittkort å shoppe på, og tar opp lån på lån, vil vi snart få se dem begge i Luksusfellen!

Skrevet

Da syns jeg du skal gjøre nettopp det.

Ta 10 000 kr av feriepengene dine og sett de på en konto han ikke vet om eller legg de under madrassen din.

Da kan han se hvor mye dere har til ferien sammen med ungene. Tro hva han vil syns om det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...